🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39418.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نسخه پیش نمایش 47 مرورگر سافاری با معرفی یک API جدید منتشر شد

اپل امروز نسخه آزمایشی جدیدی از مرورگر سافاری را برای توسعه دهندگان منتشر کرده که ارتقای بعضی API ها و ارائه چند پچ امنیتی برای مقابله با آسیب پذیری Spectre از جمله خصوصیات مهم آن ...

اپل امروز - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نسخه آزمایشی جدیدی از مرورگر سافاری را برای توسعه دهندگان منتشر کرده که ارتقای بعضی API ها و ارائه چند پچ امنیتی برای مقابله با آسیب پذیری Spectre از جمله خصوصیات مهم آن محسوب می - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شوند.

با توجه به این که طی روزهای گذشته پچ امنیتی مقابله با اسپکتر برای iOS و مک High Sierra هم منتشر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شده، شاید API جدید را بتوانیم برجسته ترین ویژگی این نسخه آزمایشی از سافاری بدانیم.

به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - لطف این API آزمایشی که برای دسترسی به حافظه طراحی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شده، کاربران می توانند در صورت تمایل به بعضی کوکی های شخص ثالث در مرورگر دسترسی داشته باشند.

تیم WebKit (طراح موتور رندرینگ سافاری) اعلام کرده که سرویس های شخص ثالث می توانند به کمک این API، خدماتی مثل سرویس های ویدیویی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - یا ویجت های خود را به شکل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - embed به وبسایت ها آورده یا برای آن ها کوکی های دلخواه شان را برنامه نویسی کنند.

لازم به ذکر است که WebKit پیش از اجرای این سرویس ها کاربر را با - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ارسال یک پیغام آگاه کرده و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از او اجازه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دسترسی می خواهد. همچنین برای تسلط بهتر، بلک لیست و وایت لیست هم در اختیار کاربر قرار خواهد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گرفت.

نسخه پیش نمایش 47 سافاری به جز مواردی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که گفتیم برای پردازش بهتر وبسایت ها در پس زمینه ارتقاء یافته، API کلیپ - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بورد در آن به‌روزرسانی شده و قابلیت های تصویر در تصویر و Web Inspector آن بهبود یافته اند.

برای دانلود این نسخه پیش نمایش می توانید همین حالا به وبسایت توسعه دهندگان اپل مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone