تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16870.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تلویزیون رول شونده ال جی با قیمت 87000 دلار به فروش می‌رسد

ال جی سال گذشته و در جریان نمایشگاه CES 2019، از تلویزیون رول شونده سری R رونمایی کرد. تلویزیون رول شونده اولد 4K با قیمت 87 هزار دلار در کره جنوبی به فروش می‌رسد. هنوز زمان ...

ال جی سال گذشته و در جریان نمایشگاه CES 2019، از تلویزیون رول - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوانسار استان اصفهان - شونده سری R رونمایی کرد. تلویزیون رول شونده اولد 4K با قیمت 87 هزار دلار در کره جنوبی به فروش می‌رسد. هنوز زمان عرضه تلویزیون - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوانسار استان اصفهان - جدید ال‌جی در سایر بازارها مشخص نشده است.

تلویزیون رول شدنی از سری سیگنیچر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوانسار استان اصفهان - مجهز به نمایشگر 65 اینچی اولد 4K با نرخ 120 فریم در ثانیه است که با فشردن دکمه‌ای، در قسمت پایه آلومینومی جمع می‌‌شود.

این تلویزیون هوشمند علاوه بر اینکه می‌تواند در قسمت پایه خود مخفی شود، از قابلیت‌های خوبی هم برخوردار است. یکی از ویژگی‌های آن، حالت «line Mode»‌ است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوانسار استان اصفهان

در این حالت، وقتی نمایشگر در قسمت پایه پنهان می‌شود، قسمت کوچکی از آن بیرون می‌ماند تا کاربران بتوانند از طریق قسمت بیرون مانده، - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوانسار استان اصفهان - موسیقی پخش کنند، به ساعت دسترسی داشته باشند و بتوانند عکس‌های خانوادگی را مرور کنند.

پایه تلویزیون رول شونده ال‌جی از جنس آلومینیوم است.  در قسمت پایه، سیستم بلندگوی دالبی 100 واتی تعبیه شده و در قسمت بالایی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوانسار استان اصفهان - صفحه نمایش هم خبری از اسپیکر نیست.

در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوانسار استان اصفهان - قسمت بلندگو، تکنولوژی صدای فراگیر مجازی تعبیه شده است. کاربران می‌توانند اسپیکرهای تلویزیون را در چهار رنگ مختلف خریداری کنند. ال‌جی ادعا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌کند که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوانسار استان اصفهان - تلوزیون رول شونده به راحتی می‌تواند تا 50 هزار مرتبه بدون مشکل جمع شود.

تلویزیون جدید رول شونده ال‌جی از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوانسار استان اصفهان - از قابلیت‌های ویژه‌ای همچون پشتیبانی از آخرین نسخه سیستم عامل WebOS، دستیار هوشمند الکسا و پشتیبانی از AirPlay 2 اپل بهره می‌برد. هنوز مشخص نیست ال‌جی چه زمانی تلویزیون رول شونده را به بازارهای خارج - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوانسار استان اصفهان - کره جنوبی عرضه کند.

باید ببینیم کاربران چه نظری در مورد تلوزیون رول شدنی ال‌جی خواهند داشت و آیا می‌تواند فروش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوانسار استان اصفهان - خوبی را تجربه کند - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوانسار استان اصفهان - یا خیر. ال‌جی تلاش‌ زیادی برای توسعه تلویزیون رول شونده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوانسار استان اصفهان - اولد خود به انجام رسانده و پس از بارها نمایش نمونه‌های اولیه بالاخره توانسته این دستگاه را به بازار عرضه کند.

- تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوانسار استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آیدین نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سایت ***** یخچال آدمیرال RFR741 شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone