🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21105.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت «Group Session» به اسپاتیفای اضافه شد؛ ارمغانی برای روزهای قرنطینه

شیوع ویروس کرونا باعث شده بسیاری از ما خانه نشین شویم و از سرویس‌های اینترنتی استفاده کنیم. به تازگی اسپاتیفای ویژگی «Group Session» یا جلسه گروهی را برای کاربران درنظر گرفته که توسط آن می‌توان ...

شیوع ویروس کرونا باعث شده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابلسر استان مازندران - بسیاری از ما خانه نشین شویم و از سرویس‌های - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابلسر استان مازندران - اینترنتی استفاده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابلسر استان مازندران - کنیم. به تازگی اسپاتیفای ویژگی «Group Session» یا - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابلسر استان مازندران - جلسه گروهی را برای کاربران درنظر گرفته که توسط آن می‌توان موسیقی در حال پخش برای چندین حساب پریمیوم را کنترل کرد.

اسپاتیفای به تازگی تست بتای این ویژگی را شروع کرده و اگر چند نفر نزدیک بهم می‌خواهند یک آهنگ را به صورت مشترک گوش دهند، این قابلیت برای آن‌‌ها کارآمد خواهد بود. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابلسر استان مازندران - برای استفاده از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابلسر استان مازندران - جلسه گروهی اسپاتیفای باید به صفحه اجرای آهنگ این برنامه مراجعه و آیکون کانکت در سمت چپ بخش پایینی رابط کاربری را انتخاب کنید. این فرایند برای شما آشنا - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابلسر استان مازندران - خواهد بود، چرا که بدین شکل موسیقی مورد علاقه خود را توسط اسپیکر هوشمند یا دستگاه دیگری گوش می‌دهید.

پس از ورود به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابلسر استان مازندران - این بخش، می‌توانید یک کد را با دیگر افراد که در نزدیکی شما هستند، به اشتراک بگذارید و آن‌ها با اسکن این کد، به این جلسه اضافه می‌شوند. زمانی که همه به گروه اضافه شدند، امکان کنترل موسیقی در حال پخش برای آن‌ها فراهم می‌شود. برای مثال اگر فردی آهنگ را تغییر دهید، این اتفاق برای تمام - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابلسر استان مازندران - اعضای گروه رخ می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابلسر استان مازندران

با توجه به این موضوع که چنین ویژگی برای دو - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابلسر استان مازندران - یا چند - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابلسر استان مازندران - حساب پریمیوم درنظر گرفته شده، شما نمی‌توانید در صورت استفاده از یک حساب توسط چند نفر، از آن بهره ببرید. انتظار می‌رود با پایان بحران کرونا و بازگشت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابلسر استان مازندران - جهان به وضعیت عادی، این ویژگی اسپاتیفای طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کند. با این وجود احتمالا اعضای یک خانواده که بخاطر کرونا خانه نشین شده‌اند، می‌توانند هم اکنون از آن لذت ببرند.

اسپاتیفای در نهایت اعلام کرده که در آینده ویژگی‌های بیشتری را به Group Session اضافه می‌کند و کارایی آن را افزایش می‌دهد. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابلسر استان مازندران - این سرویس پخش موسیقی قصد دارد با ویژگی‌های متعدد و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابلسر استان مازندران - پیشنهادهای مختلف، تعداد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابلسر استان مازندران - کاربران پولی خود را افزایش - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابلسر استان مازندران - دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone