تعمیرات یخچال میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24346.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ کلیه پیش سفارش ها برای خرید گلکسی فولد را لغو کرد

روز گذشته در خبرها خواندید که سامسونگ سرانجام مشکل گلکسی فولد را حل کرده و این محصول از امروز وارد بازار کره جنوبی می شود با این حال اما تمامی افرادی که اوایل امسال اقدام ...

روز گذشته در خبرها خواندید که سامسونگ سرانجام مشکل گلکسی فولد را حل کرده و این - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - محصول از امروز وارد بازار کره جنوبی می شود - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با این حال اما تمامی افرادی که اوایل امسال اقدام به - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پیش سفارش این گوشی کرده بودند احتمالا شانسی برای دریافت آن نخواهند داشت چراکه سامسونگ با ارسال ایمیل هایی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - برای مشتریانش از لغو کلیه پیش سفارش ها خبر داده و اعلام کرده که مشغول بازنگری تجربه مشتریان از خرید این گوشی است.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی

طبق گفته یکی از سخنگویان سامسونگ این شرکت کلیه پیش سفارش های موجود برای گلکسی فولد را که به صورت انلاین ثبت شده بودند لغو کرده است که این اقدام با در نظر داشتن نزدیک بودن زمان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - عرضه گلکسی فولد به بازارهای جهانی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کمی عجیب به نظر می رسد. با این حال سامسونگ برای جبران این مساله یک کارت اعتباری ۲۵۰ دلاری خرید از فروشگاه خود را به کلیه این مشتریان هدیه داده است.

براساس آنچه در ایمیل سامسونگ آمده است لغو پیش سفارشها با هدف حصول اطمینان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از ارائه بهترین تجربه ممکن به مشتریان برای استفاده از این تکنولوژی انقلابی صورت گرفته و گفته شده که سامسونگ مشغول بررسی کل این - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فرایند - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - است که از خرید گرفته تا جعبه گشایی و دریافت خدمات را شامل می شود.

یکی از سخنگویان سامسونگ نیز در صحبت هایش صحت سرویس گلکسی فولد پریمیر را تایید کرد که گفته میشود برای خریداران گلکسی فولد در نظر گرفته شده و احتمالا بخشی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از فرایند جدید خرید این گوشی تاشو است.

به این ترتیب دریافت پیش سفارش برای خرید این گوشی موکول به زمانی نامعلوم می شود و علاقمندان فعلا می توانند در صف رزرو قرار بگیرند. گلکسی فولد سامسونگ قرار است از امروز به بازار کره جنوبی و سپس به بازارهای فرانسه، آلمان، سنگاپور، انگلستان و در نهایت آمریکا عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone