🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31922.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

ساخت موزه علوم رباتیک در کره‌ جنوبی با کمک ربات‌ها

آدمی با پیشرفت تکنولوژی بسیار بیشتر از گذشته سراغ ربات‌ها می‌رود و پروژه‌های ساختمانی زیادی را با کمک آنها به پایان برده است. تاکنون از ربات‌های ساختمانی برای تولید خانه و پرو‌ژه‌های آزمایشی ساخت زیستگاه‌های ...

آدمی با پیشرفت تکنولوژی بسیار بیشتر از گذشته سراغ ربات‌ها می‌رود و پروژه‌های ساختمانی زیادی را با کمک آنها به پایان برده است. تاکنون از ربات‌های ساختمانی برای تولید خانه و پرو‌ژه‌های آزمایشی ساخت زیستگاه‌های فضایی برای سکونت در مریخ و ماه استفاده شده. حال قرار است موزه‌ای مختص ربات‌ها در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جویبار استان مازندران - کره جنوبی افتتاح شود. نکته قابل توجه این است که از ربات‌های ساختمانی برای تولید موزه علوم رباتیک سئول استفاده خواهد شد.

موزه علوم رباتیک قرار است در شهر سئول کره جنوبی ساخته شود. این ساختمان کروی شکل، منطقه‌ای به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع را اشغال خواهد کرد و به گفته‌ی مسئولین دولتی کره جنوبی قرار است - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جویبار استان مازندران - اطلاعات کلیه‌ دانش آموزان این شهر درباره‌ی ربات‌ها را افزایش دهد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جویبار استان مازندران

با اینکه انسان‌ها - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جویبار استان مازندران - نیز در پروسه ساخت و ساز موزه علم رباتیک سئول شرکت خواهند کرد اما بیشتر فعالیت‌ها توسط ربات‌های مختص ساخت و ساز انجام خواهد شد. تیم‌هایی متشکل از ربات‌های مختلف وظیفه تولید نمای خارجی کروی بر عهده خواهند داشت و تیم دیگری نیز به ساخت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جویبار استان مازندران - دیوار‌های داخلی اختصاص خواهند داشت. از پهپاد‌ها هم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جویبار استان مازندران - برای نقشه برداری، بررسی و نظارت بر روند ساخت و ساز - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جویبار استان مازندران - استفاده خواهد شد.

گزارش شده که این ساختمان توسط شرکت ساختمانی معروف Melike Altınışık Architects ترکیه تولید شود که پیش از این نیز برج رادیو معروف و نمادین Küçük Çamlıca TV را با مساحت ۱۲۰۰ مترمربعی ساخته بود.

هنوز مشخص نشده که این موزه قرار است به نمایش چه چیز‌هایی بپردازد اما با توجه به تصاویر مفهومی منتشر شده، انتظار می‌رود که مجموعه‌ای از ربات‌ها مختلف در این محل گرد هم جمع شوند و آخرین دستاور‌د‌های بشری در علم رباتیک مقابل چشم تماشاگران صف ببندند.

روند ساخت این موزه قرار است از ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز گردد و تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی به طول انجامد. موزه علوم رباتیک سئول پس از افتتاحش، به عنوان شعبه‌ای از موزه متروپولیتن سئول فعالیت خواهد کرد.

 

تماشا کنید: ربات بوستون داینامیکس در ساختمان سازی مشغول بکار شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone