تعمیرات یخچال آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10327.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اندروید ۱۲ منتشر شد؛ عرضه برای گوشی‌های پیکسل در هفته‌های آینده

گوگل جدیدترین سیستم عامل موبایلش را منتشر کرد، البته هنوز در دسترس عموم قرار ندارد. به گفته این غول جستجوی اینترنتی، سورس کد اندروید ۱۲ در پروژه متن باز اندروید (AOSP) قرار گرفته و اگرچه ...

گوگل جدیدترین سیستم عامل موبایلش را منتشر کرد، البته هنوز در دسترس عموم - تعمیرات یخچال آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - قرار ندارد. به گفته این غول جستجوی اینترنتی، سورس کد اندروید ۱۲ در پروژه متن باز اندروید (AOSP) قرار گرفته و اگرچه - تعمیرات یخچال آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - از نظر فنی هم اکنون در دسترس قرار دارد، اما کاربران تا چندین هفته آینده نمی‌توانند آن را تجربه کنند و حتی پیکسل‌های گوگل هم چندین هفته دیگر به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

زمانی که گوگل - تعمیرات یخچال آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - تصمیم به انتشار اندروید 12 برای محصولات پیکسل بگیرد، کاربران گوشی‌های پیکسل ۳، پیکسل 3A، پیکسل ۴، پیکسل 4A، پیکسل 4A 5G، پیکسل ۵ و پیکسل 5A می‌توانند آن را - تعمیرات یخچال آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - دریافت و تجربه کنند. همچنین گوشی‌های سری پیکسل ۶ هم با این - تعمیرات یخچال آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - سیستم عامل روانه بازار می‌شوند.

از گوشی‌های پیکسل که بگذریم، به محصولات برندهای دیگر می‌رسیم. به گفته گوگل، اندروید ۱۲ تا پایان سال ۲۰۲۱ به - تعمیرات یخچال آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - گوشی‌های گلکسی سامسونگ، وان پلاس، اوپو، ریلمی، تکنو، ویوو و شیائومی می‌آید.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان

اردیبهشت ماه گوگل جزئیات اندروید 12 را اعلام و ما را با طراحی جدید «متریال یو» آشنا کرد. زبان طراحی متریال یو (Material You) همه چیز بزرگتر، برجسته‌تر و رنگی‌تر شده که شاید تمام کاربران به آن علاقه نداشته باشند، با این حال تغییر بزرگی در سیستم عامل موبایل گوگل به حساب می‌آید.

مهم‌ترین ویژگی که گوگل در این سیستم عامل - تعمیرات یخچال آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - روی آن تمرکز کرده، تغییر رنگ غالب سیستم عامل بر اساس پس زمینه است. یعنی اندروید ۱۲ رنگ‌های اصلی و فرعی پس زمینه را استخراج می‌کند و در ادامه رنگ غالب سیستم (اکسنت) را بر اساس آن تغییر می‌دهد. علاوه بر این قابلیت، - تعمیرات یخچال آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - در اندروید 12 با ویجت‌های جدید، دکمه‌های بزرگتر و انیمیشن‌های بیشتر و گزینه‌های امنیتی بیشتر روبه‌رو می‌شویم.

با توجه به اینکه برخی شرکت‌های مطرح مانند سامسونگ و شیائومی از چندین هفته پیش شروع به آزمایش اندروید ۱۲ روی محصولاتشان کرده‌اند، انتظار - تعمیرات یخچال آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - می‌رود حداقل برخی از آن‌ها به فاصله کوتاهی پس از انتشار این سیستم عامل برای گوشی‌های پیکسل، به اندروید 12 - تعمیرات یخچال آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - دسترسی پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سروناز نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام مدرس صایین قلعه طرح تعویض یخچال آاگ قدیمی به جدید دارید.
پاسخ: بله در مدرس شهر صایین قلعه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone