🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28124.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

دل لپ‌تاپ‌های سری G ، XPS و Alienware را به جدیدترین سخت‌افزارهای اینتل و انویدیا مجهز کرد

سری XPS کمپانی Dell میزبان تعدادی از بهترین لپ تاپ های ویندوزی است و حالا قرار است مدل ۱۵ اینچی این خانواده حتی از قبل هم کارآمدتر شود. Dell در کنار معرفی لپ تاپ های جدید سری ...

سری XPS کمپانی Dell میزبان تعدادی از بهترین لپ تاپ های ویندوزی است و حالا قرار است مدل ۱۵ اینچی این خانواده حتی از قبل هم کارآمدتر شود.

Dell در کنار معرفی لپ تاپ های جدید سری گیم محور G و Alienware از تعبیه پردازنده هشت هسته ای نسل نهم جدید اینتل و گرافیک انویدیا در XPS 15 خبر داده است. علاوه بر این قرار - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - است وبکم از زیر لوگوی این لپ‌تاپ به بالای صفحه منتقل شود که بی تردید رضایت تعداد زیادی از کاربران را در پی خواهد داشت. احتمالا این وبکم همان مدل ۲.۲۵ میلی‌متر ی است که قبلا به XPS 13 راه یافته بود.

تغییرات سخت افزاری این مدل هم شامل نمایشگر اولد، پردازنده هشت هسته ای نسل نهم Core i9 و پردازشگر گرافیکی GTX 1650 برای مدل پایه خواهد بود. این سری - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - از پردازنده های اینتل با تمرکز بر گیمینگ طراحی شده اند تا حدی که مدل i9-9980HK با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - هشت هسته و ۱۶ رشته از نرخ کلاک پایه ۲.۴ گیگاهرتز بهره می برد که در صورت لزوم - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - تا ۵ گیگاهرتز هم ارتقا پیدا خواهد کرد.تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان

این در حالی است که ظاهرا اینتل برای افزایش قابل توجه قیمت برنامه ندارد و احتمالا نسخه جدید XPS 15 هم از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - حدود دو ماه دیگر و با نرخ پایه حدود ۱۰۰۰ دلار به دست کاربران می رسد.

این کمپانی همچنین نسخه بروز شده لپ تاپ های G5 و G7 را با پردازنده نسل نهم اینتل، پردازشگرهای گرافیکی جدید انویدیا GTX 16 و نسخه قدرتمندتر 1660 T نیز در دسترس کاربران قرار - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - داده است. این دو کارت گرافیک با بهره گیری از فناوری Max-Q و ریز معماری تورینگ برای دستگاه های گیمینگ با مصرف بهینه طراحی شده اند و به گفته Dell  گرافیک GTX 1660 Ti  تنها حدود ۵ درصد از GTX 2060 کندتر است.

این دو مدل با کیبورد RGB و نمایشگرهای اولد 1080P با نرخ رفرش ۲۴۰ هرتز یا 4K کمتر از دو ماه دیگر از راه می رسند. همین سخت افزارها به لپ تاهای m15 و m17 زیر مجموعه Alienware نیز راه پیدا می - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone