🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38262.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

انتخاب بهترین برج خنک کننده [رپورتاژ آگهی]

برج خنک کننده معمولاً با تبخیر آب، حرارت ایجاد شده در یک واحد شیمیایی را دفع کرده و سیال سرویس را تا دمای حباب مرطوب هوا پایین می‌آورد. به عبارت ساده‌تر، برج خنک‌ کننده سیستمی است که از آن ...

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برج خنک کننده معمولاً با تبخیر آب، حرارت ایجاد شده در یک واحد شیمیایی را دفع کرده و سیال سرویس را تا دمای حباب مرطوب هوا - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تویسرکان استان همدان - پایین می‌آورد. به عبارت ساده‌تر، برج خنک‌ کننده سیستمی است که از آن به جهت خنک سازی آبی در فرایندهای سردسازی سیستم‌های تهویه مطبوع، پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها و غیره استفاده می‌گردد.

برج های خنک کننده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تویسرکان استان همدان - را می توان از دیدگاه های مختلف تقسیم بندی نمود. برج خنک کننده مدار باز در واقع همان برج های معمول سیستم های تهویه مطبوع هستند که سیال ناقل حرارت پس از ورود به برج و پاشش روی پکینگ ها (که باعث افزایش سطح تماس با جریان هوای درون برج می شوند) خنک گردیده و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تویسرکان استان همدان - پس از جمع شدن آب در تشتک پایین برج، مجدداً توسط پمپ به سیکل تبادل حرارت در سیستم تهویه مطبوع باز می گردد.

  • جنس بدنه (گالوانیزه / فایبر گلاس / بتنی)
  • نحوه مکش جریان هوا (طبیعی / اجباری)
  • نحوه برخورد جریان هوا و آب (جریان متقاطع / جریان مخالف)
  • سیستم توزیع آب (نازل / تشتک / بازوهای آبگردان)
  • شکل ظاهری (باتل / مکعبی)
  • نوع عملکرد (مدار باز / مدار بسته)

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تویسرکان استان همدان

نکاتی در انتخاب برج خنک کننده
  • از آنجایی که برج های خنک کننده در محیط های باز و در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار دارند، پوشش مناسب ژل کت نوپیتل کلیکل - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تویسرکان استان همدان - (NPG) جهت مقاوم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تویسرکان استان همدان - سازی بدنه برج در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تویسرکان استان همدان - مقابل اشعه ماوراء بنفش نور خورشید الزامی است.
  • با توجه به اینکه تمامی قطعات داخلی برج خنک کننده همواره در تماس مستقیم با آب هستند، جهت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تویسرکان استان همدان - جلوگیری از زنگ زدن و پوسیدگی قطعات فلزی برج خنک کننده دقت شود که تمامی قطعات اصلی مانند استراکچر و قطعات فرعی (پیچ ها، مهره ها و ...) از فولاد ضدزنگ و یا آهن با روکش گالوانیزه تولید شده باشند.
  • سطوح خنک کننده آب (پکینگ ها) داخل برج - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تویسرکان استان همدان - خنک کننده می بایست از طرح و جنس مناسب انتخاب گردند. پکینگ ها معمولاً از ورق های PVC یا PP با گرید دارویی آنتی باکتریال و با ضخامت 400 میکرون هستند.
  • جهت افزایش طول عمر الکتروموتور و کاهش صدای فن در زمان راه اندازی برج های خنک کننده، از بالانس استاتیک و داینامیک فن برج - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تویسرکان استان همدان - اطمینان کامل حاصل گردد.
  • به هنگام سفارش برج های خنک کننده با ظرفیت های بالا بهتر است از سیستم انتقال نیرو مجهز به گیربکس استفاده گردد.
  • نصب نردبان جهت دسترسی آسان به بخش های مختلف برج از جمله - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تویسرکان استان همدان - الکتروموتور و غیره و همچنین تعمیر و نگهداری در ظرفیت های بالا الزامی می باشد.

برای آشنایی با عملکرد و مدل های مختلف برج های خنک کننده می توانید به سایت دماتجهیز مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone