🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11890.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

ردمی K40 اولترا با چیپ دیمنسیتی ۱۲۰۰ به مصاف وان پلاس نورد ۲ می‌رود

انتظار داریم شیائومی در نیمه دوم سال از حداقل ۱۳ دستگاه جدید رونمایی کند. دیروز در گزارشی به نام چند محصول که اواخر مرداد یا اوایل شهریور معرفی می‌شوند، اشاره شد. حالا در گزارشی تازه ...

انتظار داریم شیائومی در نیمه دوم سال از حداقل ۱۳ دستگاه جدید رونمایی کند. دیروز در گزارشی به نام چند محصول که اواخر مرداد یا اوایل شهریور معرفی می‌شوند، اشاره شد. حالا در گزارشی تازه اعلام شده که ردمی K40 اولترا با چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ در راه است.

به گزارش - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کازرون استان فارس - Xiaomiui، ردمی به‌زودی از دومین تلفن هوشمند خود با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کازرون استان فارس - دیمنسیتی ۱۲۰۰ پرده برمی‌دارد. این دستگاه احتمالا با نام ردمی K40 اولترا به بازار می‌آید و رقیب مستقیم وان پلاس نورد ۲ خواهد بود. یک منبع آگاه دیگر هم موبایلی را از شیائومی رویت کرده که احتمالا همان ردمی K40 اولتراست و از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد.

طبق اطلاعات این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کازرون استان فارس - منبع، ردمی K40 اولترا از چیپست مدیاتک MT689x استفاده می‌کند. اگر نمی‌دانید باید به شما بگوییم که دیمنسیتی ۱۲۰۰ از شماره مدل MT6893 برخوردار است. با این حال، هنوز نمی‌توانیم با قطعیت اعلام کنیم که هر دو منبع در حال صحبت درباره یک - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کازرون استان فارس - دستگاه هستند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کازرون استان فارس
ردمی K40 گیمینگ

حالا باید منتظر باشیم تا این گوشی هوشمند هم مثل سایر محصولات شیائومی پیش از عرضه از کد منبع MIUI سر در بیاورد و اطلاعات آن را در مراجع صدور مجوز مشاهده کنیم. از سوی دیگر، دیروز - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کازرون استان فارس - در گزارشی اعلام شد که وان پلاس نورد ۲ هم احتمالا در اوایل مرداد ماه معرفی می‌شود. - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کازرون استان فارس - این گوشی باید نمایشگری ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، دیمنسیتی ۱۲۰۰، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

ردمی همچنین در حال کار روی گوشی‌های پرچمدار بعدی خود است و اگرچه تاریخ دقیقی برای عرضه ردمی K50 اعلام نشده، ولی مدیرکل این برند چندی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کازرون استان فارس - پیش از کاربران خواسته بود که پیشنهادهای خود را برای این سری اعلام کنند. - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کازرون استان فارس - در نتیجه حدس زده می‌شود که سری ردمی K50 تا پیش از پایان - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کازرون استان فارس - سال - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کازرون استان فارس - از راه برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone