🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11873.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

معرفی داروخانه یاب: برنامه‌ای با امکان جستجوی داروها و مراکز واکسیناسیون

احتمالا برای شما هم پیش آمده که برای یافتن داروخانه یا مراکز واکسیناسیون در فضای مجازی دچار مشکل شوید. ثبت نشدن همه مکان‌ها، عدم وجود اطلاعات کافی و یا ناقص بودن اطلاعات خصوصا در شهرهای ...

احتمالا برای شما هم پیش آمده که برای یافتن داروخانه یا مراکز واکسیناسیون در فضای مجازی دچار مشکل شوید. ثبت نشدن همه مکان‌ها، عدم وجود اطلاعات کافی و یا ناقص بودن اطلاعات خصوصا در شهرهای کوچک مشکلاتی را رقم می‌زنند که اپلیکیشن داروخانه‌یاب می‌خواهد در رفع آن‌ها به کاربران کمک کند.

با شیوع ویروس کرونا، نیاز به ابزارهای آنلاین برای کارهای مختلف افزایش پیدا کرده و همین بیماری باعث شکل‌گیری ایده داروخانه‌یاب شده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چناران استان خراسان - است. این اپلیکیشن با اضافه کردن بخش دارویی با اطلاعات هزار داروی پرمصرف در ایران، سعی دارد سرویسی تخصصی ارائه کند.

به گفته تیم داروخانه یاب، فرآیند گردآوری و تایید اطلاعات داروخانه‌ها در این اپلیکیشن حدود یکسال زمان برده که علتش، جست - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چناران استان خراسان - وجو در منابع مختلف رسمی و تایید و اتصال اطلاعات به صورت هوشمند با الگوریتم‌های مختلف و همچنین انجام - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چناران استان خراسان - چنین کاری به صورت دستی است. نتیجه چنین کاری، گردآوری ۷۰۰۰ داروخانه در شهرهای کوچک و بزرگ کشور است و نسبت به سرویس‌های دیگر رقم بالاتری است.

داروخانه یاب تنها یک سرویس نقشه نیست و روی داروهای پرکاربرد هم تمرکز دارد. تمرکز تیم توسعه‌دهنده روی ارائه اطلاعات با - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چناران استان خراسان - راستی آزمایی و جمع‌آوری از منابع مختلف رسمی نظیر کتاب‌های «مرجع کامل داروهای - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چناران استان خراسان - ژنریک ایران» و «فارماکولوژی کاتزونگ» بوده است. نتیجه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چناران استان خراسان - این اقدامات، ارائه مشخصات بیش از ۱۰۰۰ داروی پرکاربرد در ایران است.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر چناران استان خراسان

در این اپلیکیشن به امکانات زیر دسترسی پیدا می‌کنید:

۱- جستجوی داروخانه‌ها در حالت‌های مختلف

برای یافتن هر داروخانه شما می‌توانید از روی نقشه و بر اساس موقعیت مکانی خود آن‌ها را پیدا کنید - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چناران استان خراسان - یا با جستجوی نام داروخانه یا جستجوی نام شهر داروخانه‌های آن شهر را بیابید.

۲- امتیاز دادن، نشان کردن و گزارش اشتباه

در صورتی که در محدوده داروخانه باشید، امکان امتیاز دادن به آن داروخانه را دارید و علاوه بر این - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چناران استان خراسان - با بوکمارک کردن آن داروخانه می‌توانید بدون نیاز به اینترنت هم - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چناران استان خراسان - به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید هر مشکلی را هم گزارش کنید.

۳- جستجوی دارویی

جستجو در داروها به صورت فارسی و انگلیسی در نام علمی و تجاری داروها بوده و حتی اشتباهات رایج در نام‌ها را هم شامل می‌شود.

۴- مراکز - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چناران استان خراسان - واکسیناسیون

داروخانه یاب مراکز واکسیناسیون معرفی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چناران استان خراسان - شده را هم به بانک اطلاعاتی خود - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چناران استان خراسان - اضافه کرده تا کاربران دسترسی راحت‌تری به آن‌ها داشته باشند.

۵- مقابله با کرونا

این اپ درباره آمار وضعیت همه‌گیری کرونا و همینطور روش‌های پیشگیری از ابتلای به این بیماری هم اطلاعاتی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چناران استان خراسان - در اختیارتان قرار می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر چناران استان خراسان

داروخانه یاب

سازنده: دیجیتال تیم قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۷ مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone