🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11869.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شبکه اجتماعی نزدیک به دونالد ترامپ، GETTR در روز راه‌اندازی هک شد

شبکه اجتماعی GETTR که توسط «جیسون میلر»، یکی از مشاوران قبلی ترامپ تاسیس شده و مدعی حمایت از میهن‌پرستان آمریکایی است، در تاریخ ۴ ژوئیه (۱۳ تیر) مصادف با اولین روز آغاز به کار رسمی ...

شبکه اجتماعی GETTR که توسط «جیسون میلر»، یکی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران - از مشاوران قبلی ترامپ تاسیس شده و مدعی حمایت از میهن‌پرستان آمریکایی است، در تاریخ ۴ ژوئیه (۱۳ تیر) مصادف با اولین - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران - روز آغاز به کار رسمی خود هک شد.

این حمله به اکانت برجسته‌ترین چهره‌های این پلتفرم از جمله «مایک پومپئو»، «استیو - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران - بنن»، «مارجری - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران - تیلور-گرین»، «هارلن هیل» - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران - و خود «جیسون میلر» صورت گرفت. به گزارش بیزینس - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران - اینسایدر، - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران - این هکر پس - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران - از دسترسی به حساب‌های کاربری، پروفایل آن‌ها را ویرایش و این عبارت را در آن‌ها درج کرده است: «JubaBaghdad@ این‌جا بود :) - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران - ^^ فلسطین - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران - را آزاد کنید ^^.»

با وجود این که شبکه اجتماعی GETTR حداقل از تاریخ ۲ ژوئیه در - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران - دسترس کاربران قرار داشته، ولی راه‌اندازی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران - رسمی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران - آن - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران - از ۴ ژوئیه آغاز شده است. این پلتفرم خودش را به عنوان شبکه آزادی و محلی برای به اشتراک‌گذاری ایده‌ها معرفی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران

JubaBaghdad در مصاحبه با بیزینس اینسایدر روش هک خود را فاش نکرده، اما می‌گوید ظرف مدت ۲۰ دقیقه صرفا برای سرگرمی به این - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران - وب‌سایت نفوذ کرده است. او مدعی شد که یافتن و استفاده از نقص‌های امنیتی GETTR کار راحتی بوده است: «وقتی مطمئن نشده‌اند که همه چیز درست، یا حداقل اکثر بخش‌ها ایمن است، نباید وب‌سایت را راه‌اندازی می‌کردند.»

اگرچه GETTR حالا مشکل قبلی را حل کرده، اما JubaBaghdad می‌گوید - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران - هنوز هم می‌تواند داده‌های کاربر از جمله آدرس ایمیل و سال تولد او را به دست آورد. مدیرعامل - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران - GETTR در گفتگو با بیزینس اینسایدر از این هک به‌عنوان سندی برای موفقیت خود یاد کرد: «وقتی سراغتان می‌آیند، می‌دانید - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران - که دارید تحولات درستی ایجاد می‌کنید. این مشکل ظرف چند دقیقه شناسایی و حل شد، و تمام کاری که از دست مهاجم برمی‌آمد تغییر چند نام کاربری - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران - بود.»

پلتفرم GETTR عمدتا به دنبال جذب کاربرانی است که از زمان مسدودسازی حساب ترامپ در ماه ژانویه ۲۰۲۱ از توییتر روی‌گردان شده‌اند. مدیرعامل این شبکه اجتماعی مدعی است آن‌ها حالا بیش از ۵۰۰ هزار کاربر دارند و همچنان افرادی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بابل استان مازندران - بیشتری به سمت این پلتفرم جذب خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone