🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11880.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از گوشی نوا 8i با دوربین اصلی چهارگانه رونمایی کرد

جدیدترین گوشی هواوی با نام نوا 8i رسما معرفی شد. این گوشی هوشمند از دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۶۶ واتی بهره می‌برد و قیمت آن نزدیک به ۳۱۲ دلار ...

جدیدترین گوشی هواوی با نام نوا 8i رسما معرفی شد. این گوشی هوشمند از دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۶۶ واتی بهره می‌برد و قیمت آن نزدیک به ۳۱۲ دلار است.

این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD با رزولوشن ۲۳۷۶ در ۱۰۸۰ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تایباد استان خراسان - پیکسل مجهز شده که در اطراف آن حاشیه‌های کمی به چشم می‌خورد. در بالای این صفحه نمایش حفره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی قرار گرفته و همچنین از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

روی پنل پشتی آن شاهد قرارگیری یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل هستیم که چهار سنسور را - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تایباد استان خراسان - میزبانی می‌کند. سنسور اصلی این دستگاه ۶۴ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 است که توسط دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تایباد استان خراسان - مگاپیکسلی تشخیص عمق و ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود. دوربین سلفی این موبایل هم ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 است.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر تایباد استان خراسان

هواوی برای گوشی نوا 8i از چیپ اسنپدراگون ۶۶۲ استفاده کرده که توسط ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. انرژی این موبایل را یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی است. این فناوری - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تایباد استان خراسان - باعث می‌شود بتوانید ظرفیت باتری را تنها - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تایباد استان خراسان - در ۳۸ دقیقه بطور کامل شارژ کنید.

اگرچه در این دستگاه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تایباد استان خراسان - از اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری EMUI 11 استفاده شده، اما کاربران در آن به اپ گالری هواوی و همچنین - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تایباد استان خراسان - قابلیت‌هایی مانند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تایباد استان خراسان - MeeTime و - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تایباد استان خراسان - Phone Safe Sharing دسترسی دارند.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر تایباد استان خراسان

در بخش ارتباطات با بلوتوث ۵.۰ و وای فای با پشتیبانی از ۲.۴ و ۵.۰ گیگاهرتز روبه‌رو هستیم. این دستگاه همچنین به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB Type-C مجهز شده است.

پیش فروش این گوشی هوشمند از امروز آغاز شده و دو هفته - تعمیرات لباسشویی سام در شهر تایباد استان خراسان - دیگر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. قیمت آن نزدیک به ۳۱۲ دلار است اما هواوی به افرادی که آن را در مالزی پیش خرید کنند، هدایایی به ارزش ۶۳ دلار می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone