🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11891.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید مک‌بوک ایر نیمه اول ۲۰۲۲ با چیپ M2 اپل از راه می‌رسد

اپل سال گذشته میلادی از چیپ M1 رونمایی کرد و تا به امروز مک‌های جدید با این تراشه وارد بازار شده‌اند، اما کوپرتینویی‌ها خودشان را برای نسل جدید این چیپ آماده می‌کنند که طبق جدیدترین ...

اپل سال گذشته میلادی از چیپ M1 رونمایی کرد و تا به امروز مک‌های جدید با این تراشه وارد بازار شده‌اند، اما کوپرتینویی‌ها خودشان را برای نسل جدید این چیپ آماده می‌کنند که طبق جدیدترین اطلاعات، با نام M1X و M2 از راه می‌رسد که مدل دوم در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر همدان استان همدان - نسل جدید مک‌بوک ایر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طبق اعلام یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «Dylan»، مک‌بوک پرو جدید با چیپ M1X در فصل چهارم ۲۰۲۱ از راه می‌رسد. انتظار می‌رود این تراشه به ۱۰ هسته مجهز شود که ۸ هسته آن پرقدرت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر همدان استان همدان - باشند و ۲ هسته دیگر روی مصرف انرژی بهینه تمرکز کنند.

به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر همدان استان همدان - نظر می‌رسد اپل علاقه‌ای به استفاده از این چیپ در نسل جدید مک‌بوک ایر ندارد و M1X مخصوص مک‌بوک پرو خواهد بود. کوپرتینویی‌ها بجای آن، به سراغ تراشه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر همدان استان همدان - M2 می‌روند که عملکرد بهتری نسبت به M1 خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر همدان استان همدان

انتظار داریم این تراشه جدید همچنان دارای ۸ هسته پردازشی باشد، با این وجود در بخش گرافیک تغییراتی را تجربه کند. شاید چیپ M2 اپل به ۹ یا ۱۰ هسته - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر همدان استان همدان - گرافیکی مجهز شود که در مقایسه با ۷ یا ۸ هسته گرافیکی تراشه M1 قدرت بالاتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گزارشی در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر همدان استان همدان - گذشته از افزایش فرکانس هسته‌های پرقدرت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر همدان استان همدان - این چیپ خبر داده بود، اما - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر همدان استان همدان - هنوز اطلاعات دقیقی در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر همدان استان همدان - این زمینه نداریم.

مک‌بوک ایر جدید اپل طبق گفته Dylan در نیمه اول ۲۰۲۲ از راه می‌رسد و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر همدان استان همدان - انتظار می‌رود با رنگ‌های متنوعی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر همدان استان همدان - و لبه‌های تخت در اختیار کاربران قرار بگیرد. این احتمال وجود دارد که با شاسی سبک‌تر، پورت شارژ مگ‌سیف و دو پورت USB 4 مواجه شویم.

از آنجایی که گفته می‌شود مک‌بوک پرو جدید با نمایشگر مینی LED از راه می‌رسد، شاید کوپرتینویی‌ها از این فناوری در مک‌بوک ایر جدید هم استفاده کنند، هرچند هنوز نمی‌توان چنین موضوعی را تایید کرد. با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر همدان استان همدان - توجه به فاصله طولانی تا معرفی این لپ‌تاپ، باید منتظر انتشار گزارش‌های بیشتری درباره آن باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone