🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11884.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی A03s با چیپ هلیو G35 در گیک‌بنچ رویت شد

سامسونگ در آینده از گوشی گلکسی A03s رونمایی خواهد کرد و حالا این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ حضور پیدا کرده که برخی مشخصات آن از جمله پردازنده‌اش به ما اطلاع می‌دهد. چندین ماه پیش شاهد ...

سامسونگ در آینده از گوشی گلکسی A03s رونمایی خواهد کرد و حالا این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ حضور پیدا - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شاندیز استان خراسان - کرده که برخی مشخصات آن از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شاندیز استان خراسان - جمله پردازنده‌اش به ما اطلاع می‌دهد.

چندین ماه پیش شاهد انتشار رندرهای این گوشی هوشمند بودیم و اخیرا این دستگاه موفق به کسب تاییدیه بلوتوث SIG و BIS هند شده است. طبق تاییدیه بلوتوث، گوشی سامسونگ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شاندیز استان خراسان - با شماره مدل SM-103F با نام گلکسی A03s از راه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شاندیز استان خراسان - می‌رسد و حالا این دستگاه در گیک‌بنچ رویت شده است.

طبق بنچمارک، - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شاندیز استان خراسان - کره‌ای‌ها برای این گوشی هوشمندشان از تراشه ۸ هسته‌ای مدیاتک MT6765V/WB با فرکانس پایه ۲.۳۰ گیگاهرتز استفاده می‌کنند که همان هلیو G35 است.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر شاندیز استان خراسان

سامسونگ برای این محصول از ۴ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد و آن را با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گلکسی A03s در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب موفق به کسب امتیاز ۱۶۳ و ۸۴۷ شده که از عملکرد نه چندان مناسبش خبر می‌دهد. - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شاندیز استان خراسان - بنابراین باید منتظر قیمت پایینی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شاندیز استان خراسان - برای آن باشیم.

طبق گزارش‌ها، این دستگاه به نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و برش قطره‌ای در بالای نمایشگر مجهز می‌شود که دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

انتظار می‌رود روی پنل پشتی این گوشی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شاندیز استان خراسان - هوشمند دوربین - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شاندیز استان خراسان - اصلی سه‌گانه با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی قرار بگیرد و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شاندیز استان خراسان - و ۲ مگاپیکسلی ماکرو آن را همراهی کنند.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری این دستگاه منتشر نشده، اما انتظار می‌رود مانند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شاندیز استان خراسان - نسل قبلی‌اش یعنی گلکسی A02s به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شود و قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی باشد.

در حالی که گلکسی A02s فاقد سنسور اثر انگشت است، طبق رندرها باید منتظر قرارگیری اسکنر اثر انگشت روی فریم گلکسی A03s باشد. تا پیش از معرفی رسمی، - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شاندیز استان خراسان - احتمالا اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر خواهد شد.

- تعمیرات لباسشویی سام در شهر شاندیز استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone