🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11885.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اولین مدرسه با چاپ سه بعدی جهان در کشور مالاوی آفریقا ساخته شد

شرکت CDC گروپ انگلیس با همکاری شرکت ساخت و ساز بین‌المللی LafargeHolcim از فناوری جدید خود برای ساخت اولین مدرسه چاپ سه بعدی در کشور مالاوی در آفریقا استفاده کردند. 14Trees اقدامی مشترک از سوی ...

شرکت CDC گروپ انگلیس با همکاری شرکت ساخت و ساز بین‌المللی LafargeHolcim از فناوری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمام استان گیلان - جدید خود برای ساخت اولین مدرسه چاپ سه بعدی در کشور مالاوی در آفریقا استفاده کردند.

14Trees اقدامی مشترک از سوی CDC Group انگلیس و شرکت LafargeHolcim است که می‌خواهد به حل مشکل کمبود خانه در آفریقا کمک کند. این گروه برای ساخت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمام استان گیلان - دیوار سازه‌های خود از یک اکسترودر بزرگ کمک می‌گیرد و بعد کارگران ماهر مواردی مثل پنجره‌ها، درها و سقف را به آن اضافه می‌کنند.

یونیسف می‌گوید مالاوی علاوه بر کمبود خانه با کمبود شدید مدرسه روبروست و تخمین زده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمام استان گیلان - شده که احداث ۳۶ هزار کلاس درس در این کشور حدود ۷۰ سال طول بکشد. ولی 14Trees باور دارد که می‌تواند این شکاف را با کمک چاپ سه‌بعدی در حدود ۱۰ سال پر کند.

اولین مدرسه 14Trees در منطقه «سلیما» ساخته شده و چاپ دیوارهای آن ۱۸ ساعت زمان برده است. این دیوارها بعدا به روستایی در منطقه «یامبی» منتقل و تکمیل شده‌اند. این مدرسه از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمام استان گیلان - ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) شروع به کار کرده و حالا میزبان دانش‌آموزان است.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمام استان گیلان

«جولیانا چیکاندیلا»، یکی از مشاوران تحصیلی مالاوی می‌گوید: «ما قبلا در منطقه یامبی ۱۲ مدرسه داشتیم، ولی حالا با این مدرسه چاپ سه‌بعدی ۱۳ مدرسه داریم. به منظور افزایش منابع تحصیلی برای کودکان به حداقل چهار مدرسه ابتدایی دیگر در منطقه یامبی نیاز داریم، ولی در مجموع چیزی حدود ۵۰ مدرسه برای همه ساکنان این منطقه لازم - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمام استان گیلان - است. از کیفیت ساخت این ساختمان شگفت‌زده شدم. دوام و طراحی آن فضا و امکاناتی را در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمام استان گیلان - اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد که پیش‌تر وجود - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمام استان گیلان - نداشت. حالا آموزش و یادگیری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمام استان گیلان - می‌تواند درون و بیرون کلاس انجام شود.»

گروه CDC مدعی است که با این روش می‌تواند بسیار بهینه‌تر ساخت و ساز کند و رد پای زیست‌محیطی خود را ۵۰ درصد کاهش دهد. 14Trees اواخر پارسال فعالیت در آفریقا را شروع کرد و اخیرا نخستین خانه مقرون به صرفه خود را هم ظرف ۱۲ ساعت در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمام استان گیلان - این منطقه چاپ کرده است.

با ساخت اولین مدرسه چاپ سه‌بعدی در مالاوی، 14Trees حالا به دنبال انجام پروژه‌های مشابه در کنیا و زیمباوه خواهد رفت. یک مدرسه چاپ سه‌بعدی هم برای ماداگاسکار در نظر گرفته شده که احداث آن از دنباله سال - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمام استان گیلان - آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone