🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11871.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مدل جدید کنسول نینتندو سوییچ با نمایشگر OLED معرفی شد

نینتندو از مدل جدید کنسول بازی محبوب سوییچ رونمایی کرد. این مدل جدید که نینتندو سوییچ (مدل OLED) نام‌گذاری شده، از نمایشگر بروز شده، حافظه داخلی بیشتر، اسپیکر بهبودیافته و طراحی بهتر بهره می‌برد. ویژگی ...

نینتندو از مدل جدید کنسول بازی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کازرون استان فارس - محبوب سوییچ رونمایی کرد. این مدل جدید که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کازرون استان فارس - نینتندو سوییچ (مدل OLED) نام‌گذاری شده، از نمایشگر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کازرون استان فارس - بروز شده، حافظه داخلی بیشتر، اسپیکر بهبودیافته و طراحی بهتر بهره می‌برد.

ویژگی اصلی این کنسول جدید، استفاده از نمایشگر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کازرون استان فارس - ۷ اینچی OLED است. مدل استاندارد این کنسول به نمایشگر ۶.۲ اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده، البته رزولوشن هردوی آن‌ها برابر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کازرون استان فارس

مدل مجهز به نمایشگر OLED از طراحی پایه جدیدی روی پنل پشتی بهره - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کازرون استان فارس - می‌برد که محکم‌تر از نسخه اصلی است و همچنین می‌توان آن را در زوایای مختلف تنظیم کرد.

یکی دیگر از بهبودهای نینتندو سوییچ جدید مربوط به بخش صوتی می‌شود. اگرچه نینتندو بطور دقیق تغییرات صوتی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کازرون استان فارس - را اعلام نکرده، اما گفته صدای تولیدی از اسپیکرهای بخش پایینی نسبت به مدل استاندارد بهبود پیدا کرده است.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کازرون استان فارس

داک مورد استفاده در مدل OLED هم بروزرسانی شده و حالا شامل یک پورت LAN است تا در هنگام اجرای بازی ارتباط سیمی پایدارتر و قابل اعتمادتری را گیمرها تجربه کنند. این داک بطور جداگانه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کازرون استان فارس - فروخته می‌شود و باید با مدل استاندارد هم - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کازرون استان فارس - سازگار باشد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کازرون استان فارس

در بخش سخت افزار تفاوت زیادی میان مدل OLED و استاندارد به چشم نمی‌خورد. در حالی که مدل استاندارد به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده، نسخه جدید از ۶۴ گیگابایت حافظه بهره می‌برد. درون این دستگاه همچنان شاهد استفاده از چیپ تگرا X1 شرکت انویدیا هستیم، بنابراین نباید منتظر عملکرد بهتری در زمینه اجرای بازی‌ها باشیم.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کازرون استان فارس

در کنار این تفاوت‌ها، با کنسول آشنایی روبه‌رو هستیم که از بازی‌ها و لوازم جانبی مدل استاندارد پشتیبانی می‌کند و حتی شارژدهی باتری آن تفاوتی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کازرون استان فارس - با مدل استاندارد ندارد.

نینتندو سوییچ OLED با قیمت ۳۵۰ دلار از تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) وارد بازار می‌شود و در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کازرون استان فارس - رنگ‌های آبی/قرمز و سفید به فروش می‌رسد. مدل استاندارد با قیمت ۳۰۰ دلار و سوییچ لایت هم با قیمت ۲۰۰ دلار در بازار حضور خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone