تعمیرات یخچال سیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13228.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سخنگوی دولت: اینترنت ماهواره‌ای تهدید نیست، ضرورت است

سخنگوی دولت اینترنت ماهواره‌ای را ضرورت عصر اقتصاد دیجیتال عنوان کرد و گفت هر شرکت بین‌المللی برای ارائه این خدمات می‌تواند پس از اخذ مجوز در ایران خدمت‌رسانی کند. «علی ربیعی» در نشست خبری در ...

سخنگوی دولت اینترنت ماهواره‌ای را ضرورت عصر اقتصاد دیجیتال عنوان کرد و گفت هر شرکت بین‌المللی برای ارائه این خدمات می‌تواند پس از اخذ مجوز در ایران خدمت‌رسانی کند.

«علی ربیعی» در نشست خبری در پاسخ به سوالی در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - خصوص نظر دولت درباره دسترسی مردم ایران به اینترنت ماهواره - تعمیرات یخچال سیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - ای گفت: «اینترنت ماهواره‌ای ضرورتی است که در عصر اقتصاد دیجیتال و برای توسعه صنعت اینترنت اشیا و همچنین دسترسی به اینترنت در مناطق دورافتاده در همه دنیا در حال پیگیری است.»

تعمیرات یخچال سیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان

به گفته ربیعی دولت هم برای توسعه دسترسی به اینترنت در سیستان و بلوچستان و همچنین اخیرا در بشاگرد از اینترنت ماهواره‌ای - تعمیرات یخچال سیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - بهره گرفته است و در سازمان فضایی ایران و کمیسیون‌های تخصصی، برنامه مدونی برای توسعه و نیز همکاری‌های بین‌المللی در جهت بهره‌برداری از این تکنولوژی، ترسیم شده است.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری اعلام کرد: «هر شرکت بین‌المللی برای - تعمیرات یخچال سیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - ارائه خدمات می‌تواند پس از اخذ مجوز، در ایران خدمت رسانی کند و - تعمیرات یخچال سیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - دولت نگاه تهدید محوری به این - تعمیرات یخچال سیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - فناوری ندارد.» ربیعی گفت که آنچه تحت عنوان مقابله با این فناوری ابتدا در مجلس مصوب شده بود، نیز پس از ایراد شورای نگهبان، در قانون بودجه مجددا توسط مجلس از قانون حذف شده است.

با وجود صحبت‌های ربیعی و - تعمیرات یخچال سیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - علی‌رغم ادعای او در مورد حذف بند مقابله با اینترنت ماهواره‌ای که در قانون بودجه مجلس نوشته شده بود؛ باید گفت که نهادهای حاکمیتی دیگری درباره اینترنت ماهواره‌ای نظراتی داده‌اند که با نظارت سخنگوی دولت متفاوت است. به عنوان مثال مرکز ملی فضای مجازی کارگروهی در اینباره - تعمیرات یخچال سیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - تشکیل داده تا به تهدیدات و فرصت‌های اینترنت ماهواره‌ای بپردازد و به توسعه «ماهواره بومی» تاکید کرده است. از آنسو باید گفت طی چند ماه آینده دولت تغییر می‌کند و مشخص نیست که نظر دولت بعدی درباره اینترنت ماهواره‌ای نیز همسو با دولت فعلی خواهد بود یا خیر.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان

همه این مسائل زمانی پیچیده‌تر شد که چند روز پیش ایلان ماسک به یکی از کاربران توییتری پاسخ داده بود که - تعمیرات یخچال سیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - تلاش خود را برای ارائه خدمات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به کاربران ایرانی می‌کنند. این توییت موجب داغ شدن بحث استفاده از اینترنت ماهواره‌ای در ایران طی سالهای آینده - تعمیرات یخچال سیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - شده است؛ موضوعی که به زعم برخی از کارشناسان از نظر فنی و نرخ هزینه‌ها برای بسیاری از کاربران داخل کشور ناممکن است و عده‌ای نیز بر این باورند که اینترنت - تعمیرات یخچال سیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - ماهواره‌ای در هر صورت جای خود را در بین کاربران تمام کشورهای جهان از جمله ایرانیان باز خواهد کرد.

نظر شما درباره اینترنت ماهواره‌ای چیست؟ آن را تهدید می‌دانید یا فرصت؟ نظرات خود را با - تعمیرات یخچال سیلور در شهر صومعه سرا استان گیلان - ما در میان بگذارید

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone