🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15163.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

هم‌بنیان‌گذار اتریوم ۶.۶ میلیارد دلار از توکن‌های خود در «شیبا اینو» را سوزاند

هم‌بنیان‌گذار اتریوم هفته پیش ۱ میلیارد دلار از دارایی‌هایش در رمزارز «شیبا اینو» را برای کمک به شرایط بحرانی ویروس کرونا در هند به خیریه اهدا کرد. او حالا تصمیم گرفته ۴۱۰ تریلیون توکن شیبا ...

هم‌بنیان‌گذار اتریوم هفته پیش ۱ میلیارد دلار از دارایی‌هایش در رمزارز «شیبا اینو» را برای کمک به شرایط بحرانی ویروس کرونا در هند به خیریه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آبیک استان زنجان - اهدا کرد. او حالا تصمیم گرفته ۴۱۰ تریلیون توکن شیبا اینو به ارزش ۶ میلیارد دلار را بسوزاند.

توکن جدید شیبا اینو با نماد SHIB این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است. این پروژه ابتدا به عنوان «قاتل دوج‌کوین» معروف شد و بعد یک شبه خیلی‌ها را مولتی میلیونر کرد. توکن SHIB در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۷ دلار معامله می‌شود و مجموع موجودی توکن‌های آن ۴۹۷ تریلیون SHIB است. کل ارزش بازار شیبا اینو حدود ۸ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

اکنون - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آبیک استان زنجان - «ویتالیک بوترین»، دوباره این رمزارز را به سرخط خبرها آورده و از سوزاندن ۴۱۰.۲۴ تریلیون SHIB خبر داده است. او در پیامی روی هش این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آبیک استان زنجان - تراکنش اعلام کرد: «تصمیم گرفتم ۹۰ درصد توکن‌های - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آبیک استان زنجان - شیبای باقی مانده در کیف پولم را بسوزانم. ۱۰ درصد مابقی با همان هدف جلوگیری از مرگ مردم در مقیاس گسترده به یک خیریه (که هنوز آن را - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آبیک استان زنجان - انتخاب نکرده‌ام) منتقل می‌شود ولی این بار چشم‌انداز بلندمدت‌تری را دنبال خواهد کرد.»

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آبیک استان زنجان

هم‌موسس اتریوم افزود: - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آبیک استان زنجان - «حقیقت این است که از نحوه برخورد طرفداران توکن‌های مرتبط با سگ‌ها در موضوع کمک‌های مالی اخیر شگفت‌زده شدم. بسیاری از طرفداران سگ‌ها سخاوت و تمایل خود را نه فقط در بحث سودآوری شخصی، بلکه به ایجاد جهانی بهتر برای همگان نشان دادند. از همه کسانی که صمیمانه این کارها را انجام می‌دهند، حمایت می‌کنم.»

بوترین همچنین گفت امیدوار است سازندگان پروژه‌های ERC20 - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آبیک استان زنجان - به جای ارسال پول به کیف پول شخصی او، این مبالغ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آبیک استان زنجان - را به امور خیریه اختصاص دهند.

اکانت توییتر Shib - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آبیک استان زنجان - Informer درباره این اتفاق نوشت: «امیدوارم حداقل بعضی‌ها اعمال خیرخواهانه‌ای را که او برای جهان و ارتش SHIB انجام داده، درک کنند. شما عملا به انسانی مشکوک شده بودید که یکی از باهوش‌ترین افراد دنیاست و اگر می‌خواست می‌توانست SHIB - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آبیک استان زنجان - را نابود کند، - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آبیک استان زنجان - اما در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آبیک استان زنجان - عوض تصمیم گرفت از توکن ما برای بهبود - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آبیک استان زنجان - وضعیت زندگی هزاران انسانی کمک بگیرد که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آبیک استان زنجان - در رنچ به سر می‌برند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone