🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40547.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هشدار ادوبی نسبت به آسیب پذیری فلش و حمله هکری علیه ایران و سایر کشورها

شرکت «Adobe Systems» به تازگی هشدار داده که هکرها با سوء استفاده از برخی آسیب پذیری های موجود در پلتفرم فلش، حملات هدف داری را ترتیب داده اند که کاربران باید برای پیشگیری از این ...

شرکت «Adobe Systems» به تازگی هشدار داده که هکرها با سوء استفاده از برخی آسیب - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پذیری های موجود در پلتفرم فلش، حملات هدف داری را ترتیب داده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اند که کاربران باید برای پیشگیری از این حملات، نرم افزار مربوطه را به آخرین نسخه موجود ارتقا دهند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

هشدار مورد بحث با توجه به انتشار نتایج تحقیقات اخیر کسپرسکی اعلام شده که نشان می دهد یک گروه هکری تحت عنوان «BlackOasis» با استفاده از یک ضعف امنیتی که پیش از این شناسایی نشده بود، موفق به نصب بدافزار روی برخی از کامپیوترها در کشورهای سوییس، بلغارستان و هلند شده است.

بر اساس گزارش کسپرسکی، بدافزار مورد اشاره - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که با نام های «FinSpy» و «FinFisher» شناخته می شود، یک محصول تجاری بوده که برای تجسس اطلاعات به دولت ها و سازمان های امنیتی فروخته می شود.

هدف اصلی هکرها سیاستمداران خاورمیانه بوده است

شرکت کسپرسکی همچنین عنوان کرده هدف اصلی مهاجمان، سیاستمداران خاورمیانه، مقامات سازمان ملل متحد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مسئول در منطقه، فعالان سیاسی و خبرگزاری های محلی هستند. کمپانی مذکور در ادامه اظهار داشته تا کنون برخی افراد در روسیه، عراق، افغانستان، ایران و حتی انگلستان مورد حمله BlackOasis قرار گرفته اند که هنوز از وسعت و عمق این حملات اطلاعی در دست نیست.

گفتنی است ادوبی بسته امنیتی مورد نیاز برای رفع آسیب پذیری فلش را منتشر کرده که از حمله هکرها در سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش، لینوکس و Chrome OS جلوگیری خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone