🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18243.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ارسال پیام بین دایرکت اینستاگرام و فیسبوک مسنجر ممکن شد

فیسبوک در راستای ادغام پیام‌رسان‌های خود امکان ارسال پیام از دایرکت اینستاگرام به مسنجر و بالعکس را فراهم کرد. در جدیدترین به‌روزرسانی «اینستاگرام»، امکان ارسال و دریافت پیام بین دایرکت و مسنجر فیسبوک فراهم شده است. ...

فیسبوک در راستای ادغام پیام‌رسان‌های خود امکان ارسال پیام از دایرکت اینستاگرام به مسنجر و بالعکس را فراهم کرد. در جدیدترین به‌روزرسانی «اینستاگرام»، امکان ارسال و دریافت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - پیام بین دایرکت و مسنجر فیسبوک فراهم شده است.

در واقع - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - در این به روز رسانی جدید، مسنجر فیسبوک و دایرکت مسج اینستاگرام با یکدیگر ادغام شده‌‌اند. کاربران علاوه بر ارسال و دریافت پیام در دو پلتفرم، می‌توانند به صورت همزمان پروفایل‌های مورد نظر خود را در هر دو شبکه اجتماعی جستجو کنند.

این امکان هنوز - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - در دسترس همه کاربران قرار نگرفته است و دریافت به روز رسانی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - نیز اختیاری است و در صورتی که کاربران تمایلی به استفاده از چنین امکاناتی نداشته باشند، می‌توانند به روز رسانی را دریافت نکنند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان

در بروز رسانی جدید، - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - ابزارهای جدیدی به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - پیام رسان اینستاگرام - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - نیز اضافه شده است. یکی از قابلیت‌ها «Vanish Mode» است که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌ها را مخفی کنند. علاوه بر این امکان ایجاد برچسب‌های سلفی، ایموجی‌های سفارشی، تغییر رنگ چت و روش‌های جدیدی برای مسدود کردن - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - پیام‌های ناخواسته نیز از ویژگی‌های به روز رسانی جدید محسوب می‌شوند.

یکی دیگر از قابلیت‌های معرفی شده، «Messenger’s Watch Together» نام دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد که در هنگام مکالمه ویدیویی، بتوانند با دوستان خود فیلم هم تماشا کنند.

سال گذشته «مارک زاکربرگ» اعلام کرده بود که قصد دارد پلتفرم‌های پیام رسان فیسبوک، واتساپ و اینستاگرام را ادغام کند تا کاربران بتوانند به راحتی در پلتفرم‌های مختلف پیام ارسال کنند. به روز رسانی جدید گامی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - بلند در جهت محقق ساختن هدف زاکربرگ است.

ادغام پلتفرم‌های پیام رسان‌‌ها مزایای بسیاری دارد، یکی از مزیت‌‌هایی که نباید نادیده گرفته شود، حفظ حریم خصوصی و ارتقا امنیت داده‌‌های کاربران خواهد بود. یکی از چالش‌های فیسبوک، «رمزنگاری سرتاسری» یا (End-to-End Encryption) است که پیشتر هم گفته شده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - بود انجام چنین رمزنگاری برای فیسبوک کاری ساده نیست و حتی ممکن است سال‌ها طول بکشد تا بتوان چنین سیستم امنیتی را به فیسبوک - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر همدان استان همدان - و البته تمامی سرویس‌ها اضافه کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone