🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18241.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

همکاری سامسونگ و مایکروسافت برای ارائه راه‌حل‌های 5G مبتنی سامانه‌های ابری

سامسونگ و مایکروسافت در پروژه‌ها و فناوری‌های مختلفی از جمله خدمات ابری، آفیس ۳۶۵ و ایکس‌باکس همکاری بلند مدت داشته‌اند. حالا این دو غول فناوری اعلام کرده‌اند که در حال همکاری برای ارائه راحل‌های شبکه ...

سامسونگ و مایکروسافت در پروژه‌ها و فناوری‌های مختلفی از جمله خدمات ابری، آفیس ۳۶۵ و ایکس‌باکس همکاری بلند مدت داشته‌اند. حالا این دو غول فناوری اعلام کرده‌اند - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کازرون استان فارس - که در - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کازرون استان فارس - حال همکاری برای ارائه راحل‌های شبکه 5G خصوصی بر پایه سامانه‌های ابری هستند.

در این پروژه سامسونگ 5G vRan (شبکه دسترسی رادیویی مجازی)، فناوری‌های محاسبات لبه‌ای (edge computing) چند منظوره و هسته مجازی خود را در پلتفرم ابری مایکروسافت اژور پیاده سازی می‌کند. به گفته این شرکت، اژور امنیت بالاتری ارائه می‌کند که برای شرکت‌ها از اهمیت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کازرون استان فارس - فوق‌العاده بالایی برخوردار است. چنین شبکه‌هایی را می‌توان در فروشگاه‌های خرده‌فروشی، - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کازرون استان فارس - کارخانه‌های هوشمند و استادیوم‌ها راه‌اندازی کرد.

سامسونگ درباره مزایای این همکاری می‌گوید:

«این همکاری مزایای اصلی شبکه‌های ابری برجسته - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کازرون استان فارس - کرده و می‌تواند گسترش شبکه 5G را برای شرکت‌ها تسریع کرده و به آن‌ها کمک می‌کند تا شبکه‌های خصوصی 5G را - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کازرون استان فارس - سریع‌تر مستقر کنند. همچنین پیاده‌سازی راه‌حل‌های کاملا مجازی 5G بر بستر فضای ابری - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کازرون استان فارس - امکان پیشرفت چشمگیر شبکه‌ها از نظر مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیری را برای اپراتورها و شرکت‌های تلفن همراه فراهم می‌کند.»

شبکه 5G vRAN سامسونگ انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری بالاتری را برای برندهایی که شبکه‌های 5G را پیاده‌سازی می‌کنند ارائه می‌دهد. این راه‌حلباند اختصاصی مبتنی بر سخت‌افزار را با سرورهای آماده جایگزین کرده و در مقایسه با شبکه‌های استاندارد 5G مقرون به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کازرون استان فارس - صرفه‌تر است.

سامسونگ نقش زیادی در کسب و کار شبکه نداشت اما از زمانی که تحریم‌های هواوی آغاز شد، تلاش زیادی برای گسترش تجارت خود کرده است. این شرکت کره‌ای به تازگی قراردادهای بزرگی برای استقرار شبکه 5G با Verizon در آمریکا، KDDI در ژاپن و Telus در کانادا امضا کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone