🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17521.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی ال‌جی وینگ مکانیزم نمایشگر چرخشی را آشکار می‌کند [تماشا کنید]

ال‌جی وینگ با سیستم نمایشگر دوگانه و چرخان خود یکی از جالبترین موبایل‌های ۲۰۲۰ است و حالا به لطف «زک نلسون» می‌توانیم نگاهی به درون این گجت منحصر به فرد داشته و از ساز و ...

ال‌جی وینگ با سیستم نمایشگر دوگانه و چرخان خود یکی از جالبترین موبایل‌های ۲۰۲۰ است و حالا به لطف «زک نلسون» می‌توانیم نگاهی به درون این گجت منحصر به فرد داشته و از ساز و کار آن سر درآوریم.

کانال یوتیوبی «زک نلسون» همیشه دل و روده جدیدترین موبایل‌ها را بیرون می‌ریزد اما به واسطه طراحی مشابه این دستگاه‌ها بسیاری از آنها تکراری به نظر می‌رسند. ال‌جی‌ وینگ اما مثل گلکسی فولد و سرفیس Dou داستان دیگری دارد چرا که در طراحی آن از سازوکارهای خاصی و دقیقی استفاده شده که امکان چرخش نمایشگر به دفعات تقریبا نامحدود را ممکن می‌سازد.

اولین نکته‌ای که در کالبدشکافی وینگ جلب توجه می‌کند وجود حفره‌ای روی مدار چاپی و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - فریم اصلی موبایل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - است. از درون این حرفه کابلی منعطف رد شده که اتصال نمایشگر چرخان به مدار و در عین گردش آزاد آنرا فراهم می‌سازد. مهندسان کره‌ای برای جذب شوک حین چرخش نمایشگر یک دمپر  هیدرولیک هم در نظر گرفته‌اند.

مکانیزم لولا شامل دو جفت صفحه پرچ شده است که با دو فنر به هم متصل شده‌اند: یکی برای نگه داشتن پنل‌ها در حالت باز و دیگری برای جلوگیری از باز شدن ناخواسته آن. ال‌جی برای اطمینان از عملکرد درست صفحه را با ۹ پیچ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - به نمایشگر متصل کرده و از سازوکاری شبیه به زنجیر درهای معمولی استفاده کرده است.

ال جی وینگ به خاطر وجود تعداد زیادی قطعه متحرک از استاندارهای IP مقاومت در برابر نفوذ آب برخوردار نیست با این حال کمپانی سازنده مدار داخلی را با پوشش مقاوم در آب پوشانده است، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - از اینرو ممکن است موبایل حتی در صورت برخورد با آب به کلی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - از کار نیفتد. این گوشی از چهاردهم ماه جاری و با قیمت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - ۹۷۰ دلار به دست کاربران کره‌ای می‌رسد و مدتی نیز در بازارهای بین المللی عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone