🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17522.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کد منبع ویندوز XP و ویندوز سرور ۲۰۰۳ افشا شد

سورس کد منتسب به ویندوز XP SP1 و دیگر نسخه‌‌های این سیستم‌ عامل در فوروم 4chan افشا شده است. افشاگر کد منبع مدعی است دو ماه وقت را صرف کامپایل کدها کرده و در نهایت ساعاتی ...

سورس کد منتسب به ویندوز XP SP1 و دیگر نسخه‌‌های این سیستم‌ عامل در فوروم 4chan افشا شده است. افشاگر کد منبع مدعی است دو ماه وقت را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - صرف کامپایل کدها کرده و در نهایت ساعاتی قبل آنها را در قالب ۴۳ گیگابایت دیتا در فوروم 4chan و از طریق تورنت منتشر کرد.

هرچند ادعای این افشاگر هنوز تایید نشده اما در بررسی‌های اولیه تحلیلگران نشانه‌هایی از درست بودن آن به چشم می‌خورد. مایکروسافت هنوز پاسخی به این ادعا نداده و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - پست مذکور هم در 4chan از دسترس خارج شده است. در این فایل علاوه بر کد منبع ویندوز XP و ویندوز سرور ۲۰۰۳ بسیاری از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - نسخه‌های قبلی نیز دیده می‌شود که شامل MS DOS 3.30، MS DOS 6.0،  ویندوزهای ۲۰۰۰، CE 3، CE 4، CE 5، امبد ۷ و CE و همچنین NT 3.5 Windows NT 4 می‌شود.

در فایل تورنت مذکور پوشه‌ دیگری نیز وجود دارد که دربرگیرنده مجموعه‌ای از مطالب و تئوری‌های توطئه علیه بیل گیتس است. منتشر کنندگان برای دسترسی ساده‌تر به سورس کد ویندوز XP - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - و سرور ۲۰۰۳ فایل آنرا به صورت جداگانه و با حجم ۲.۹ گیگابایت نیز آپلود کرده‌اند. به گفته این افشاگر تعدادی از هکرها از چند سال پیش به این کد دسترسی داشتند اما آنرا مخفی افشا نکردند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشان استان اصفهانهرچند در حال حاضر میزان استفاده از ویندوز XP به پایین‌تر حد خود رسیده و حتی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - مایکروسافت دیگر از آن پشتیبانی نمی‌کند اما سیستم عامل ویندوز در قالب پروژه‌ای پیوسته به تکامل رسیده و ممکن است هکرها با تجزیه و تحلیل دقیق سورس کد نسخه XP و ورژن‌های دیگر به مکانیزم‌هایی دست پیدا کنند که کار آنها را برای حمله به نسخه‌های ۷ و ۱۰ به عنوان پرکاربردترین ورژن‌ها ساده کند.

از سوی دیگر برنامه‌نویس‌ها هم می‌توانند از آن برای فراهم کردن امکان پشتیبانی از سخت‌افزارهای جدید و حتی توسعه نسخه‌های سفارشی استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone