🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17528.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

هواوی سیستم عامل هارمونی و سرویس‌های HMS را در اختیار رقبا می‌گذارد

هواوی امکان دسترسی به سرویس‌های «HMS» و سیستم عامل «HarmonyOS» را در اختیار رقبای خود قرار می‌دهد. سال گذشته و پس از اعمال تحریم‌های دولت ترامپ علیه هواوی، گوگل نیز خدمات خود را از هواوی ...

هواوی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اردستان استان اصفهان - امکان دسترسی به سرویس‌های «HMS» - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اردستان استان اصفهان - و سیستم عامل «HarmonyOS» را در اختیار رقبای خود قرار می‌دهد.

سال گذشته و پس از اعمال تحریم‌های دولت ترامپ علیه هواوی، گوگل نیز خدمات خود را از هواوی سلب کرد. شرکت چینی نیز اکوسیستم «HMS» و سیستم عامل HarmonyOS را به عنوان جایگزینی برای اندروید و سرویس گوگل توسعه داد. به گفته رییس - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اردستان استان اصفهان - هیئت مدیره هواوی این شرکت قصد دارد اکوسیستم و سیستم عامل مذکور را در دسترس رقبا - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اردستان استان اصفهان - قرار داده و بدین طریق آنها را گسترش دهد.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اردستان استان اصفهان

«ژانگ پینگ آن»، رئیس خدمات ابری مشتریان هواوی تأیید کرد که آنها در حال مذاکره با سایر شرکت‌های چینی  از جمله شیائومی هستند. به احتمال زیاد گوشی‌های هوشمند بعدی شیائومی حداقل در چین، بتوانند از سیستم عامل اختصاصی هواوی و اکوسیستم HMS استفاده کنند.

هواوی قصد دارد تولیدکنندگان چینی را متقاعد کند از سیستم عامل اندروید گوگل دور شده و در عوض از سیستم عامل - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اردستان استان اصفهان - انحصاری HarmonyOS استفاده کنند. در صورت موفقیت غول فناوری چینی در این مذاکره‌ها، تعداد دستگاه‌های با سیستم عامل اندروید در این کشور به شدت کاهش خواهد یافت.

« گوئو پینگ» تایید کرد که هواوی همچنان روی توسعه اکوسیستم HMS تمرکز دارد و می‌خواهد این اکوسیستم را در بین سایر تولید کنندگان موبایل نیز گسترش دهد. این در حالی است که شرکت مذکور در تامین چیپست نیز با مشکلاتی روبرو شده و ممکن است از طریق به دنبال تمرکز روی خدمات نرم‌افزاری موبایل به جای تولید گوشی باشد.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اردستان استان اصفهان

غول فناوری چینی از طرف دیگر در حال مذاکره با «AMD» و «اینتل» جهت خرید چیپست است و در روزهای اخیر هر دو شرکت تایید - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اردستان استان اصفهان - کردند که مجوز لازم برای فروش تراشه به هواوی را از ایالات متحده دریافت کرده‌اند. هواوی ظاهرا برای تجهیزات مخابراتی، سرور و بخش کلاود خود، مشکل چیپست ندارد. حال باید ببینیم مذاکرات هواوی با تولید کنندگان چینی به چه سمتی خواهد رفت و آیا می‌تواند اکوسیستم خود را توسعه دهد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رودابه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
دوستان سایت ***** مایکروفر شارپ SMC1585BB شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone