🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17525.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی «رینگ» از یک دوربین امنیتی پرنده [تماشا کنید]

«رینگ»، کمپانی زیر مجموعه آمازون که در ساخت دوربین های امنیتی فعالیت دارد از دوربین امنیتی «Always Home Cam» در قالب یک پهپاد خودران رونمایی کرده که درون خانه پرواز کرده و امکان مشاهده تمام اتاق‌ها ...

«رینگ»، کمپانی زیر مجموعه آمازون که در ساخت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشمر استان خراسان - دوربین های امنیتی فعالیت دارد از دوربین امنیتی «Always Home Cam» در قالب یک پهپاد خودران رونمایی کرده که درون خانه پرواز کرده و امکان مشاهده تمام اتاق‌ها و زوایا را برای کاربر فراهم می‌سازد.

Always Home Cam پرواز را از درون داک مخصوص که نقش شارژر را هم بازی می‌کند، شروع کرده و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشمر استان خراسان - پس از پایان گشت زنی به صورت خودکار به داک برمی‌گردد. زمانی که پهپاد درون داک قرار می‌گیرد، سنسور مخفی می‌شود بنابراین در این حالت امکان فیلمبرداری وجود ندارد.

هرچند پهپاد قادر به پرواز خودکار است اما کاربر می تواند مسیری را برای حرکت آن تعیین کند. در مرحله - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشمر استان خراسان - راه‌اندازی اولیه می‌توان نقشه‌ای از کل خانه را برای Always Home Cam تعریف - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشمر استان خراسان - کرده و مکان‌های مهمتر مثل اتاق حاوی اجناس گرانبها را در اولویت قرار داد. همچنین در صورت استفاده از سیستم - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشمر استان خراسان - هشدار رینگ، پهپاد قادر است با تشخیص علائم مشکوک به صورت خودکار گشت زنی را شروع کند.

کمپانی سازنده کاربردهای Always Home Cam را فراتر از پایش خانه برای ورود سارقین - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشمر استان خراسان - عنوان کرده است. برای مثال زمانی که خانه نیستید می‌توانید از آن برای اطمینان از خاموش بودن گاز، بسته بودن در و پنجره یا بررسی وضعیت حیوانات خانگی استفاده کنید.

سنسورهای به کار رفته در این پهپاد موانع را به صورت خودکار شناسایی کرده و مانع از برخورد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشمر استان خراسان - با آن می‌شوند. همچنین - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشمر استان خراسان - به لطف قرار گرفتن پروانه‌‌ها درون یک محفظه از آسیب رسیدن به وسایل خانه یا بچه‌ها و حیوانات حین پرواز جلوگیری می‌شود. این دوربین پهپادی سال آینده و با قیمتی در حدود ۲۴۹.۹ دلار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشمر استان خراسان - عرضه خواهد شد.

«جیمی سیمینوف»، بنیانگذار رینگ ایده پشت این پهپاد را امکان مشاهده نماهای مختلف بدون نیاز به نصب چندین دوربین عنوان کرد. وی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشمر استان خراسان - مدعی شد که شرکت دو سال تمام را صرف طراحی و توسعه Always Home - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کاشمر استان خراسان - Cam کرده و مشخص است که ساخت چنین محصولی تا چه حد دشوار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone