🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21126.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ورک استیشن های لنوو تینک پد P14s و P15s برای شاغلین معرفی شدند

صبح امروز شرکت لنوو از دو ورک استیشن پرتابل به نام های ThinkPad P14s و ThinkPad P15s رونمایی کرد؛ لپ تاپ هایی که برای شاغلین ساخته شده اند و امکانات سیستم های دسکتاپی را برای آنها که ...

صبح امروز شرکت لنوو از دو ورک استیشن پرتابل به نام های ThinkPad P14s و ThinkPad P15s رونمایی کرد؛ لپ تاپ هایی که برای شاغلین ساخته شده اند و امکانات سیستم های دسکتاپی را برای آنها که دائما در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان - حرکت هستند با خود به ارمغان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان - می آورند. هر دوی این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان - مدل ها البته در گروه محصولات ابتدایی جای می گیرند و برای اجرای نرم افزارهای کاری نظیر اتوکد و سالیدورک ساخته شده اند.

وُرک استیشن های سری P لنوو ضمن برخورداری از پرفورمنس خوب، وزن قابل قبولی دارند و میتوان آنها را به صورت روزمره با خود به محیط های کاری برد. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان - لنوو اعلام کرده که P14s و P15s توازنی میان قابلیت حمل و قدرت هستند؛ خصوصیاتی که برای ورک استیشن های عموما حجیم و با باتری های ضعیف کلیدی قلمداد می شود.

هر دوی این لپ تاپ ها از نسل دهم پردازنده های اینتل کور (تا Core i7-10810u) بهره می برند که به تکنولوژی توربو - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان - بوست با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان - بیشینه کلاک هسته ۴.۹ گیگاهرتز، گرافیک کوادرو انویدیا و تا ۲ ترابایت حافظه داخلی و مودم وای فای ۶ مجهز است. ورک استیشن لنوو تینک پد P14s و مدل P15s همانطور که از نامشان می توان حدس زد به نمایشگرهای ۱۴ و ۱۵ اینچی با رزلوشن حداکثر 4K اولترا اچ دی مجهز هستند و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان - از تکنولوژی های کالیبراسیون رنگ X-Rite Pantone Factory Color و همچنین دالبی ویژن HDR برخوردارند.

نمایشگری با این مشخصات از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان - جمله گزینه های ایده آل برای متخصصان گرافیک از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان - جمله فیلمسازان و مهندسان به شمار می رود. البته اشاره کنیم - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان - که این دو لپ تاپ کمی قبل از مراسم رونمایی از نسل هشتم لپ تاپ های سری کربن و نسل پنجم یوگا X1 و البته جدیدترین مدل های سری لنوو L، X و T معرفی می شوند.

لنوو ابراز امیدواری کرده که لپ تاپ های تینک پد P14s و P15s را برخلاف مدل های تینک سنتر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان - لنوو که قرار است ماه آینده وارد بازار شوند، تا انتهای ماه میلادی جاری روانه بازار کند (یعنی کمتر از ۱۵ روز - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان - دیگر). قیمت ورک استیشن لنوو تینک پد P14s از ۱۵۹۹ دلار برای مدل پایه آغاز می شود و مدل ۱۵ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان - اینچی نیز قرار است که با قیمت پایه ۱۵۷۹ دلار عرضه گردد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمخاله استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone