🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21124.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سیستم های دسکتاپی M70، M80 و M90 لنوو از سری تینک سنتر معرفی شدند

لنوو از تازه ترین اعضای خانواده سیستم های دسکتاپی تینک سنتر خود رونمایی کرد. محصولات جدید با اسامی M70، M80 و M90 شامل تاور، کامپیوترهای یکپارچه یا آل این وان و سیستم های کوچک کامپیوتری ...

لنوو از تازه ترین اعضای خانواده سیستم های دسکتاپی تینک سنتر خود رونمایی کرد. محصولات جدید با اسامی M70، M80 و M90 شامل تاور، کامپیوترهای یکپارچه یا آل این وان و سیستم های کوچک کامپیوتری هستند که در ادامه مشخصات هریک را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان - برخواهیم شمرد.

البته امکانات و سخت افزار این سه مدل متفاوت از یکدیگر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان - است اما همه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان - آنها از نسل دهم پردازنده های سری کور اینتل بهره می گیرند و برای مصارف سازمانی طراحی و تولید شده اند.

سری کامپیوترهای دسکتاپی تینک سنتر M70 همراه با نسل دهم پردازنده کور - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان - اینتل عرضه می شوند در حالی که مدل های M80 و M90 از نسل دهم پردازنده های Core vPro اینتل استفاده می کنند. این مدل ها در قالب اشکال مختلف از جمله فورم فاکتور کوچک یا به اختصار SFF، تاینی تاور و آل این وان عرضه خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان

امکانات این سیستم ها بسته به نوع مدلشان متفاوت خواهد بود؛ برای مثال نسخه تاینی ابعادی به اندازه یک لیتر دارد در حالی که  فورم فاکتور کوچک و نسخه های تاور امکانات امنیتی فیزیکی بیشتری نظیر قفل کینگستون و پدلاک - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان - دارند.

لنوو همچنین گروهی از محصولات به نام تینک پد این وان یا TIO را هم دارد که در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان - واقع نوعی سیستم ماژولار است و در آن کیس های کوچک در بخش پشتی نمایشگرهای سازگار تعبیه می شوند تا کامپیوتر جمع و جورتر باشد. به گفته لنوو امکان ارتقاء این سیستم به مراتب از آل این وان های دیگر بیشتر است و همزمان شکل و شمایل کلی آن شبیه به کامپیوترهای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان - یکپارچه است.

لنوو خاطرنشان کرده که کلیه مدل های تینکسنتر از نظر میزان مصرف انرژی هشت ستاره هستند و با استاندارد ایمنی RoHS نیز سازگاری دارند. علاوه بر این به لطف برخورداری از استاندارد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان - نظامی MIL-SPEC  نیز در برابر بسیاری شرایط محیطی از جمله شوک، رطوبت و تغییرات دمایی مقاوم هستند.

مدل های جدید تینکسنتر قرار است که این تابستان با - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان - قیمت های زیر به بازار عرضه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان - شوند:

  • سری تینک سنتر M90 شامل تاور M90t، فرم فاکتور کوچک M90s و تاینی M90q به ترتیب با قیمت های ۸۳۹، ۸۱۹ و ۹۰۹ دلار. سیستم دسکتاپی تینک سنتر M90a AIO نیز از ابتدای ماه آینده میلادی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان - با قیمت ۱۰۲۹ دلار عرضه خواهد شد.
  • سری تینک سنتر M70 شامل M70t، M70s و M70q به ترتیب با قیمت های ۶۴۹، ۶۲۹ و ۴۹۹ دلار و تینکسنتر M70a با قیمت ۷۴۹ دلار.
  • سری تینکسنتر M80 شامل مدل های M80t، M80s و تاینی M80q به ترتیب با قیمت های ۷۵۵ دلار، ۷۳۹ دلار و ۸۷۹ دلار.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان  تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آبیک استان زنجان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone