🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21132.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل به دنبال پایان دادن به سلطه فاکسکان در مونتاژ آیفون است

اپل یکی از شرکت‌های زنجیره تأمین خود را به گسترش کسب و کار تشویق کرده و امیدوار است با این کار به سلطه فاکسکان در مونتاژ آیفون پایان دهد. بر اساس گزارشی که امروز در ...

اپل یکی از شرکت‌های زنجیره - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دلیجان استان مرکزی - تأمین خود را به گسترش کسب و کار تشویق کرده و امیدوار است با این کار به سلطه فاکسکان در مونتاژ آیفون پایان دهد.

بر اساس گزارشی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دلیجان استان مرکزی - که امروز در خبرگزاری Nikkei Asian Review منتشر شده، اپل به یکی از شرکای زنجیره تأمین خود به نام «Luxshare» توصیه کرده تا کسب و کارش را به منظور رقابت با فاکسکان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دلیجان استان مرکزی - گسترش دهد. این شرکت در حال حاضر ایرپادها را می‌سازد اما در حال سرمایه گذاری در شرکت «Catcher» است که برای آیفون، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دلیجان استان مرکزی - آیپد و مک بوک‌ها فریم فلزی تولید می‌کند.

خبرگزاری Nikkei می‌گوید اپل تمایل زیادی دارد تا شرکت «Luxshare» دامنه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دلیجان استان مرکزی - کسب و کار خود را گسترش دهد چرا که در آینده می‌تواند در برابر رقبای قدرتمندی همچون فاکسکان و Pegatron قد علم کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دلیجان استان مرکزی

اپل با تنوع بخشیدن به زنجیره تأمین خود می‌تواند قطعات باکیفیت تر را با قیمت کمتر بخرد. علاوه بر این ریسک اختلال با بروز مشکل در یک تأمین کننده کاهش می‌یابد. بیشتر قطعات آیفون - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دلیجان استان مرکزی - (به غیر از چیپست سری A) توسط چندین شرکت تأمین می‌شوند.

فاکسکان یکی از قدرتمندترین شرکت‌های زنجیره تأمین اپل است. این شرکت تایوانی و Pegatron مونتاژ نهایی آیفون را زیر سلطه خود گرفته‌اند. کسب و کار فاکسکان در طول یک دهه گذشته به خاطر رشد انفجاری آیفون با افزایش چشمگیری روبرو شده است. اگر تعداد شرکت‌های مونتاژ کننده آیفون بیشتر شود، اپل می‌تواند در مورد قیمت گذاری مذاکرات بهتری انجام دهد و کاستی‌های خود را بهبود دهد. بنابراین یکی از دلایل تمایل این شرکت به توسعه Luxshare - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دلیجان استان مرکزی - همین مساله است.

اپل تاکنون برای افزایش تأمین کنندگان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دلیجان استان مرکزی - قطعات آیفون - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دلیجان استان مرکزی - سرمایه گذاری‌های متعددی کرده است. این شرکت سال ۲۰۱۸ به منظور رقابت در بازار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دلیجان استان مرکزی - حافظه‌های NAND، قسمتی از کسب و کار حافظه توشیبا را خرید و صدها میلیون دلار نیز در ژاپن دیسپلی سرمایه گذاری کرده است تا این شرکت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دلیجان استان مرکزی - بتواند با گسترش تولیدات، عرصه را برای سامسونگ دیسپلی در بازار پنل‌های OLED تنگ کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone