🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21128.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مینگ-چی کو: آیپد ۱۰.۸ اینچی و آیپد مینی جدید با نمایشگر بزرگتر در راه هستند

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر مسائل مربوط به اپل پیش بینی کرده که اپل یک آیپد ۱۰.۸ اینچی جدید و آیپد مینی با نمایشگر بزرگتر را به بازار عرضه خواهد کرد. این تحلیلگر همچنین به تاریخ عرضه ...

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر مسائل مربوط به اپل پیش بینی کرده که اپل یک آیپد ۱۰.۸ اینچی جدید و آیپد مینی با نمایشگر بزرگتر را به بازار عرضه خواهد کرد. این تحلیلگر همچنین به تاریخ عرضه احتمالی عینک واقعیت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرند زنجان استان زنجان - افزوده اپل در سال ۲۰۲۲ - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرند زنجان استان زنجان - اشاره می‌کند.

طبق پیش بینی‌های «کو»، آیپد ۱۰.۸ اینچی جدید در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود و آیپد مینی جدید، که نمایشگری بین ۸.۵ تا ۹ اینچ خواهد داشت نیز در نیمه اول ۲۰۲۱ روانه بازار خواهد شد. به گفته کو این دو محصول قیمت مقرون به صرفه‌ای خواهند - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرند زنجان استان زنجان - داشت.

در حال حاضر معلوم نیست اپل آیپدهای جدید را جایگزین مدل‌های فعلی می‌کند و یا آن‌ها را به عنوان محصولی کاملاً جدید به سبد محصولاتش اضافه می‌کند. در حال حاضر آیپد ۱۰.۲ اینچی ۳۲۹ دلار و آیپد ایر ۱۰.۵ اینچی ۴۹۹ دلار قیمت دارند. به گفته کو آیپد جدید نمایشگر ۱۰.۸ اینچی دارد - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرند زنجان استان زنجان - که از هر دو مدل فعلی بزرگتر است. آیپد مینی جدید نیز - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرند زنجان استان زنجان - در صورت مجهز شدن به نمایشگر ۹ اینچی، پیشرفت قابل توجهی نسبت به آیپد مینی فعلی با نمایشگر ۷.۹ اینچی خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرند زنجان استان زنجان

«کو» علاوه بر پیش بینی در مورد آیپدهای جدید، می‌گوید عینک واقعیت افزوده اپل سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسد. مدت هاست شایعات مختلفی در مورد ساخت عینک واقعیت افزوده توسط اپل منتشر می‌شود.

اواخر آبان ماه سال قبل گزارش شد که اپل در حال توسعه دو محصول جداگانه است و می‌خواهد هدست واقعیت مجازی را سال ۲۰۲۲ و عینک واقعیت افزوده را سال ۲۰۲۳ به بازار بفرستد. حال مشخص نیست «کو» به کدامیک از این دو محصول اشاره کرده است.

اپل - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرند زنجان استان زنجان - روز گذشته اعلام کرد که شرکت واقعیت مجازی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرند زنجان استان زنجان - «NextVR» را تصاحب کرده است. - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرند زنجان استان زنجان - خرید این کمپانی می‌تواند به این معنی باشد که اپل به سرمایه گذاری در این فناوری علاقه مند بوده و احتمالا در آینده از تخصص این شرکت در محصولات واقعیت افزوده یا - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرند زنجان استان زنجان - واقعیت مجازی استفاده خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سیمروی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
شما مرند زنجان مایکروفر تکا MWE 255 هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در شهر مرند زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone