🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21133.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

بالون‌‌‌های اینترنت رسان آلفابت برای بهبود پوشش‌دهی به موزامبیک آمدند

آلفابت اعلام کرد بالون اینترنت رسان این شرکت به نام «Loon» به زودی دسترسی به اینترنت 4G را در مناطق محروم موزامبیک فراهم خواهد کرد. آلفابت در همکاری با یکی از اپراتورهای موزامبیک به نام ...

آلفابت اعلام کرد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - بالون اینترنت رسان این شرکت به نام «Loon» به زودی دسترسی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - به اینترنت 4G را در مناطق محروم - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - موزامبیک فراهم خواهد کرد.

آلفابت در همکاری با یکی از اپراتورهای موزامبیک به نام «Vodacom» قصد دارد اینترنت 4G را در استان‌های «کابو دلگادو» (Cabo Delgado) و «نیاسا» (Niassa) ارائه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - کند. این دو استان از پهناورترین مناطق کشور موزامبیک محسوب - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - شده و دسترسی به اینترنت در آن‌ها محدود است و یا اصلاً وجود ندارد.

شرکت آلفابت پیش از این بالون «Loon» را به منظور بهبود ارتباطات در کنیا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - به هوا فرستاده بود و حالا قصد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - دارد با ارائه اینترنت در موزامبیک، در دو کشور آفریقایی خدمات دهی را آغاز کند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هرسین استان کردستان

به گفته آلفابت، اپراتور «Vodacom» با استفاده از بالون Loon اینترنت 4G را به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - منظور بهبود سرعت دیتا، تماس، پیام کوتاه و USSD ارائه خواهد کرد. این بالن با تمام دستگاه‌هایی که از 4G VoLTE و سیمکارت پشتیبانی می‌کنند، سازگار بوده و همانند یک دکل مخابراتی عمل می‌کند.

مدیرعامل شرکت Loon که از زیر مجموعه‌های آلفابت به شمار می‌رود، می‌گوید Vodacom یکی از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - بزرگ ترین اپراتورهای آفریقاست و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - به میلیون ها نفر از کشورهای مختلف خدمات دهی انجام می‌دهد. او از همکاری با موزامبیک به عنوان اولین قدم برای گسترش سرویس‌دهی در دیگر کشورهای آفریقای یاد کرده است.

شرکت Loon و اپراتور Vodacom قرار است تجهیزات لازم را برای اتصال بالون‌ها به شبکه‌های مرکزی این اپراتور نصب کنند. شرکت Loon نیز پس از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - پرواز آزمایشی بالون‌ها و آگاهی از الگوهای بادی، بالون‌های نهایی را به هوا خواهد فرستاد. به گفته این دو شرکت خدمات دهی «از ماه‌های آتی» شروع خواهد شد.

شرکت Loon تاکنون با کشورهای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - پورتوریکو، کنیا و پرو برای ارائه اینترنت در مناطق محروم قرارداد امضا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - کرده است. این شرکت در همکاری با اپراتورها و کمپانی‌هایی مثل نوکیا و Telefonica به دنبال فراگیر کردن استفاده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - از بالون‌های بلند پرواز برای ارائه اینترنت است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زهراناز نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
واقعا خوشحالم که خدمات تعمیرچی اینقدر عالی بود. من مشتری خیلی راضی از تعمیر مایکروفر توشیبا (ML-EG42P(BS در منزلم در شهر هرسین منطقه لک هستم. خیلی خوشحالم که این شرکت با بهترین تکنولوژی و تجهیزات انجام دادند و مشکل من را به بهترین شکل حل کردند. همه چیز به رضایت من بود و این که تعمیر کارهای خوبی رو انجام دادند، در واقع عاملی بود که باعث شد من دوباره از خدماتشان استفاده کنم. به شرکت تعمیرچی شعبه هرسین تبریک میگم و بهشون اعتماد دارم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone