🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21131.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت گروه‌بندی تب‌ها به زودی به مرورگر کروم اضافه می‌شود

گوگل به زودی قابلیت جدیدی را به مرورگر کروم اضافه می‌کند که مدیریت و دسته بندی تب‌ها را آسان تر می‌کند. کاربران به کمک این قابلیت می‌توانند تب‌ها را گروه بندی کرده و برای هر ...

گوگل به زودی قابلیت جدیدی را به مرورگر کروم اضافه می‌کند که مدیریت و دسته بندی تب‌ها را آسان تر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشان استان اصفهان - می‌کند. کاربران به کمک این قابلیت می‌توانند تب‌ها را گروه بندی کرده و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشان استان اصفهان - برای هر کدام از آن‌ها اسم و رنگ انتخاب کنند. این قابلیت از هفته‌ آینده با انتشار نسخه پایدار کروم - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشان استان اصفهان - در دسترس قرار خواهد گرفت.

برای گروه بندی تب‌ها به کمک این قابلیت می‌توان روی تب مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه «Add tab to group» را انتخاب کرد. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشان استان اصفهان - سپس می‌توان تب‌های دیگر را به گروه اضافه کرد و یا گروه جدید ساخت. امکان انتخاب نام و رنگ برای هر کدام از گروه‌ها وجود دارد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشان استان اصفهان

گوگل از ماه‌ها قبل در حال آزمایش این قابلیت بوده و می‌گوید تحقیقات اولیه آن‌ها نشان داده که بسیاری از کاربران به استفاده از این قابلیت تمایل داشته‌اند و تب‌ها را بر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشان استان اصفهان - اساس موضوعات مختلف مرتب کرده‌اند.

باز بودن تعداد زیادی تب در مرورگر یکی از مشکلات رایج اکثر کاربران است و گاه برای پیدا کردن تب مورد نظر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشان استان اصفهان - در ترافیک تب‌ها باید چند دقیقه بین آن‌ها جستجو کرد. با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشان استان اصفهان - این وجود گوگل راه حلی برای آن ارائه نمی‌کرد و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشان استان اصفهان - کاربران تا پیش از این باید برای مدیریت تب‌ها از افزونه‌ها استفاده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشان استان اصفهان - می‌کردند.

قابلیت گروه بندی تب‌ها از هم - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشان استان اصفهان - اکنون در نسخه بتا مرورگر کروم در دسترس قرار گرفته است و از هفته آینده به نسخه دسکتاپ کروم برای سیستم عامل کروم، ویندوز، مک و لینوکس اضافه خواهد شد.

گوگل هشدار می‌دهد که این قابلیت به تدریج برای کاربران منتشر خواهد شد تا مشکلی در پایداری و عملکرد کروم ایجاد نشود. بنابراین اگر زودتر می‌خواهید - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشان استان اصفهان - این قابلیت را داشته باشید، باید از نسخه بتا استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone