🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35875.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی اچ پی از نسل جدید کامپیوترهای EliteOne 1000 و انوی دسکتاپ

هنوز چند ماه از معرفی نسخه اول کامپیوتر یکپارچه اچ پی EliteOne 1000 نگذشته که کمپانی سازنده دست به بهینه سازی و معرفی نسخه جدید آن زده است. در مدل جدید EliteOne 1000 علاوه بر اضافه شدن پردازنده نسل ...

هنوز چند ماه از معرفی نسخه اول کامپیوتر یکپارچه اچ پی EliteOne 1000 نگذشته که کمپانی سازنده دست به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بهینه سازی و معرفی نسخه جدید - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آن زده است. در مدل جدید EliteOne 1000 علاوه بر اضافه شدن پردازنده نسل هشتم اینتل، شاهد حذف مواردی هستیم که در مدل قبلی نقطه ضعف به حساب می آمدند.

این کامپیوتر یکپارچه به نمایشگر ۳۴ اینچی منحنی مجهز شده و لبه بالایی آن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - میزبان دوربین - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تصویربرداری و سنسور مادون قرمز - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - است. در پنل پشتی نیز اسپیکر Bang & Olufsen با کلیدهای کنترلی تعبیه شده است. تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت حیدریه استان خراسان

نسل دوم EliteOne 1000 از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پردازنده نسل هشتم اینتل همراه با گرافیک - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اختصاصی انویدیا بهره خواهد برد. کمپانی سازنده به میزان رم اشاره نکرده اما احتمالا همراه با ۳۲ گیگابایت رم ارائه خواهد شد.

یکی از قابلیت این دستگاه PhoneWise نام دارد که به شما اجازه می دهد از طریق کامپیوتر شخصی به برقراری تماس یا ارسال پیام متنی بپردازید.

این کامپیوتر از قابلیت های امنیتی نظیر Sure Click برای - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - وبگردی سریع بهره برده و به زودی File Protection برای - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حفاظت بیشتر از فایل ها نیز به آن افزوده خواهد شد. Sure View برای پنهان کردن محتوای نمایشگر از زوایای کناری تعبیه شده و نسل چهارم Sure Start بررسی بایوس و رفع - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اختلال های احتمالی آن را بر عهده دارد.

اچ پی امنیت سری Elite را در اولویت خود قرار داده و علاوه بر موارد فوق قابلیت هایی نظیر Endpoint Security Controller, Sure Run, Sure Recover را نیز به این کامپیوترها آورده است. EliteOne 1000 G2 از ماه آینده و با قیمت ۱۲۷۹ دلار به بازار راه پیدا خواهد کرد.تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت حیدریه استان خراسانمحصول دیگر اچ پی کامپیوتر دسکتاپی است که از لبه های منحنی و بدنه ای صیقل خورده بهره می برد. درون این جعبه فلزی پردازنده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - های ۶۵ واتی نسل هشتم اینتل قرار گرفته که می توانید همراه با آن گرافیک جی فورس GTX 1080 با ۸ گیگابایت رم GDDR5 را سفارش دهید. این محصول از ماه جاری و با قیمت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پایه ۷۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادی افزا نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
جسارتا سمت سر تربت حیدریه هم سرویس کار لباسشویی باکنشت دارید.
پاسخ: بله در سر شهر تربت حیدریه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone