🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17605.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مشکلات فنی دامن بوئینگ ۷۸۷ دریم‌لاینر را هم گرفت؛ بازرسی‌های FAA از خط تولید

بوئینگ اواخر ماه گذشته میلادی به شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد که برخی از هواپیماهای بوئینگ ۷۸۷ دریم‌لاینر با مشکلات کنترل کیفیت در خط تولید مواجه شده‌اند که در نتیجه آن، ۸ فروند هواپیما زمین‌گیر شدند و ...

بوئینگ اواخر ماه گذشته میلادی به شرکت‌های هواپیمایی اعلام - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بابل استان مازندران - کرد که برخی از هواپیماهای بوئینگ ۷۸۷ دریم‌لاینر با مشکلات کنترل کیفیت در خط تولید مواجه شده‌اند که در نتیجه آن، ۸ فروند - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بابل استان مازندران - هواپیما زمین‌گیر شدند و حالا اداره هوانوردی فدرال (FAA) تحقیقاتی را درباره آن شروع - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بابل استان مازندران - کرده است.

دو مشکل این هواپیما مربوط به تولید آن در کارخانه شمال «کارولینای جنوبی» می‌شود. این مشکلات به صورت داوطلبانه به رگولاتورها و خطوط هوایی اطلاع داده شده و تحقیقات سازمانی در این زمینه آغاز شده است. سخنگوی بوئینگ اعلام کرده:

«بوئینگ دو مشکل - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بابل استان مازندران - مربوط به تولید را شناسایی کرده - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بابل استان مازندران - که با ترکیب یکدیگر، شرایطی را ایجاد می‌کنند که مطابق با استانداردهای طراحی ما نیست.»

یکی از این مشکلات در هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ دریم‌لاینر مربوط به موادی می‌شود که برای پر کردن فضاهای خالی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از این مواد مشکل داشته‌اند و تعدادی از آن‌ها ابعاد مناسبی نداشته‌اند. این کمپانی ادعا کرده که این خطاها نشان‌دهنده مشکل در خط تولید است، اما هیچ کدام از آن‌ها به صورت جداگانه زمین‌گیر شدن هواپیماها را توجیه نمی‌کند.

به گفته سخنگوی این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بابل استان مازندران - شرکت، ترکیب این دو مشکل ایمنی هواپیما را به خطر می‌اندازد و از استاندارد بوئینگ پیروی نمی‌کند که نتیجه آن، زمین‌گیر شدن چندین فروند بوئینگ ۷۸۷ دری‌لاینر بوده است.

اواخر ماه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بابل استان مازندران - گذشته میلادی ۸ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بابل استان مازندران - فروند از این هواپیما زمین گیر شدند که مربوط به کشورهای کانادا، سنگاپور و اروپا می‌شود. به گفته بوئینگ، هواپیماهای با دو مشکل زمین‌گیر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بابل استان مازندران - شده‌اند و آن‌هایی که تنها دارای یکی از این مشکلات بوده‌اند، با ظرفیت محدود به پرواز‌ها ادامه می‌دهند.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بابل استان مازندران

به نظر می‌رسد FAA در حال بررسی این موضوع است که آیا بوئینگ به یک دستورالعمل قابلیت پرواز نیاز دارد یا خیر. تصمیم اداره هوانوردی فدرال می‌تواند روی تمام هواپیماهای دریم‌لاینر در حال پرواز تاثیرگذار باشد و در نهایت منجر به تغییراتی در نحوه مونتاژ آن‌ها شود.

بوئینگ هم اکنون در حال تولید ۷۸۷ دریم‌لاینر در دو منطقه، واشنگتن و کارولینای جنوبی است و این کمپانی پیش از شیوع - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بابل استان مازندران - ویروس کرونا، ماهانه ۱۴ مدل از آن‌ها را تولید می‌کرد که هم - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بابل استان مازندران - اکنون - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بابل استان مازندران - این تعداد به ۱۰ فروند کاهش پیدا کرده و سال آینده میلادی به ۶ فروند در ماه می‌رسد.

بررسی FAA می‌تواند شامل ۱۰۰۰ هواپیما شود که البته این موضوع به دامنه تحقیقات رگولاتور - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بابل استان مازندران - بستگی دارد. این تحقیق در حالی صورت می‌گیرد که هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس که از مارس ۲۰۱۹ به علت سوانح مرگبار زمین‌گیر شده است، برای سرویس‌دهی دوباره آماده می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone