تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35257.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

دانشمندان راهی برای تبدیل دی اکسید کربن به بنزین پیدا کردند

به تازگی پژوهشگران اعلام کرده‌اند که ایده‌ی دیوار فن می‌تواند راه حل مناسبی برای تصفیه هوا باشد چرا که با این روش، جدا کردن یک تن دی اکسیدکرین از اتمسفر تنها ۹۴ تا ۲۳۲ دلار هزینه‌ ...

به تازگی پژوهشگران اعلام کرده‌اند که ایده‌ی دیوار فن می‌تواند راه حل مناسبی برای تصفیه هوا باشد چرا که با این روش، جدا کردن یک تن دی اکسیدکرین از اتمسفر تنها ۹۴ تا ۲۳۲ دلار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران - هزینه‌ خواهد برد که بسیار از مدل‌های دیگر ارزانتر است. سیستم‌های تصفیه‌ی هوای کنونی به ازای جدا کردن هر تن دی اکسید کربن حداقل ۶۰۰ دلار هزینه می‌برند و طرح مفهومی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران - جدید یاد شده می‌تواند به شدت هزینه‌ها را کاهش دهد. علاوه بر این راه یافت شده قادر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران - است روند تبدیل دی اکسید کربن به بنزین را به آسانی امکان پذیر کند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران

محققان معتقدند که تکنولوژی‌های جدید می‌توانند به تصفیه هوا کمک کنند. کارشناسان شرکت کانادایی Carbon Engineering که در زمینه‌ی تصفیه‌ی هوا فعالیت می‌کنند، موفق شده‌اند که تاسیسات صنعتی بزرگی متشکل از فن‌های بزرگ بسازند و بدین شکل دی اکسید کربن را از هوا جدا کنند. این شرکت در حال حاضر ۴۰ کارمند و چندین سرمایه‌گذار خصوصی دارد که یکی از آنها بنیان‌گذار مایکروسافت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران - یعنی بیل گیتس است.

«دیوید کیث» بنیانگذار این شرکت باور دارد که ساخت یک تاسیسات صنعتی این چنینی عملی است و می‌توان با استفاده از آن مقدار زیادی در هزینه‌ها - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران - صرفه جویی کرد. وی همچنین خاطر نشان نمود که این تکنولوژی حتی قادر است که با استفاده از هوا، آب و انرژی تجدیدپذیر، تبدیل دی اکسید کربن به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران - بنزین را امکان پذیر کند. بدین شکل که دی اکسید کردن را از هوا گرفته، آن را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران - هیدروژن ترکیب کرده و سوخت هواپیما تولید - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران - می‌کند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران

به گفته‌ی او استفاده از چنین تجهیزاتی برای تصفیه‌ی هوا می تواند سالانه یک تن دی اکسید کربن را از بین ببرد که معادل آلودگی سالانه‌ی ۲۵۰ هزار ماشین است. البته بسیاری از کارشناسان به این دیوار فن عکس العمل خوبی نشان نداده‌اند و معتقدند روش مستقیم جوابگوی این مسئله نیست. آنها تنها راه را استفاده از زیستگاه‌های طبیعی می‌دانند.

گزارش شده که این تاسیسات صنعتی تصفیه‌ی هوا می‌توانند در هر مکانی تعبیه شوند و نیازی نیست که برخلاف زیستگاه‌های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران - طبیعی محلی مخصوص و خالی از سکنه برایشان در نظر گرفته شود.

از آنجایی که بیل گیتس یکی از سرمایه‌کذاران خصوصی این شرکت است، بعید به نظر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران - می آید که تکنولوژی پیشنهادی این شرکت در حد یک طرح مفهومی باقی بماند.

 

تماشا کنید: ۵ کتاب پیشنهادی بیل گیتس برای تابستان امسال

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone