🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40546.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

خریداران آیفون 7 را به آیفون 8 ترجیح می دهند

در سال های گذشته با عرضه مدل های جدید آیفون از میزان فروش مدل های قبلی آن کاسته می شد اما تحقیقات موسسه «KeyBanc Capital Markets» حاکی از عدم استقبال خریداران از آیفون 8 است، ...

در سال های گذشته با عرضه مدل های جدید آیفون از میزان فروش مدل های قبلی آن کاسته می شد اما تحقیقات موسسه «KeyBanc Capital Markets» حاکی از عدم استقبال خریداران از آیفون - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - 8 است، به گونه ای که فروش آیفون 7 هنوز هم از این مدل بیشتر است.

«جان وین» از تحلیلگران موسسه مذکور معتقد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - است که خریداران تفاوت چندانی بین این دو مدل نمی بینید، به همین خاطر حاضر نیستند برای آیفون 8 هزینه بیشتری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - بپردازند. تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمک آبرود استان مازندرانظاهرا کمپانی اپل نتواسته است با اضافه کردن قابلیت هایی از قبیل شارژ بی سیم، چیپست بایونیکA11 و تصویربرداری پرتره (8 پلاس) کاربران را به خرید مدل های جدید متقاعد کند.

علاوه بر این بسیاری از علاقمندان اپل، آیفون اکس را پرچمدار واقعی این شرکت دانسته و منتظر عرضه این موبایل هستند که با برخوردار بودن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - از صفحه نمایش OLED بدون حاشیه و قابلیت شناسایی چهره با مدل های 8 و 8 پلاس تفاوت نسبتا زیادی دارد.

اگرچه تا عرضه آیفون 10 چند هفته بیشتر باقی نمانده اما خبرهایی از کمبود موجودی این موبایل به گوش می - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - رسد که می تواند نارضایتی خریداران را در پی داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone