🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31836.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

نسل بعدی چیپست اپل با فناوری ۵ نانومتری TSMCساخته می‌شود

سال گذشته شرکت «صنایع نیمه‎ هادی تایوان» (TSMC) اعلام نمود که قصد دارد اولین چیپست 5 نانومتری را در سال 2019 تولید کند. حال گزارش شده که برنامه‌های این شرکت در توسعه این مدل سخت افزار‌ها ...

سال گذشته شرکت «صنایع نیمه‎ هادی تایوان» (TSMC) - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - اعلام نمود که قصد دارد اولین چیپست 5 - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - نانومتری را در سال 2019 تولید کند. حال گزارش شده که برنامه‌های این شرکت در توسعه این مدل سخت افزار‌ها به بار نشسته و فناوری تولید انبوه چیپست‌های ۵ نانومتری تا سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز خواهد شد. به گزارش نشریه دیجی تایمز، اولین مشتری این تکنولوژی کمپانی کوپرتینویی خواهد بود و نسل بعدی چیپست‌ اپل که احتمالاً  A14 نام خواهد گرفت بر اساس این فناوری ساخته خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان

در حالی که بسیاری از شرکت‌ها سراغ چیپست‌های ۷ نانومتری با قابلیت‌ پشتیبانی از 5G و برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی رفته‌اند، اپل قصد دارد از فناوری جدید برای چیپست‌های آیفون سال ۲۰۲۰ خود استفاده نماید.

از سوی دیگر گزارش شده که اینتل چیپست مودم 5G - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - خود را تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه نخواهد کرد و اگر قرار باشد آیفون 5G از مودم‌های اینتل استفاده کند، اندکی بعد از سال - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. این دو گزارش با یکدیگر خوانایی دارند و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - به احتمال قوی نسل بعدی آیفون‌ها از 5G پشتیبانی نخواهد کرد و با چیپست‌های ۵ نانومتری عرضه خواهند شد.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان

این در حالی است که صنعت تولید چیپست‌ها هنوز در حال گذر از فناوری ۱۴ نانومتری و ۱۰ نانومتری به تکنولوژی ۷ نانومتری است و اپل با استفاده از نوآوری‌های TSMC می‌تواند به سرعت جلو بیفتد. از سوی دیگر تمامی اپراتور‌های آمریکایی هنوز از 5G پشتیبانی نمی‌کنند و تصمیم اپل برای عقب انداختن تولید آیفون 5G و تمرکز روی فناوری ۵ نانومتری می‌تواند به این دلیل باشد.

هواوی، مدیاتک و کوالکام اعلام کرده‌اند که چیپست‌های ۷ نانومتری خود با قابلیت پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - از شبکه 5G  - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - را طی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - کنگره جهانی موبایل بارسلون MWC 2019 معرفی خواهند کرد. این مسئله بدین معنی است که کمپانی‌های یاد شده بیشتر سعی می‌کنند کارایی چیپست‌هایی فعلی خود - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - را بالا ببرند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان

از سوی مقابل TSMC بازار مناسبی برای چیپست‌ها ۵ نانومتری خود پیدا کرده و دیگر رقیبی در این زمینه ندارد. این مسئله می‌تواند تصمیمی ریسکی باشد و باید دید کدامیک از این رویکرد‌ها در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - طولانی مدت جواب خواهد داد و نسل بعد چیپست‌ اپل یعنی A14 می‌تواند عقب افتادگی کمپانی کوپرتینویی تولید آیفون 5G را جبران کند یا خیر؟

علاوه بر این کمپانی تایوانی امیدوار است تا سال ۲۰۲۲ میلادی بتواند فرآیند تولید چیپست‌های ۳ نانومتری را هم آغاز کند. وعده‌ای که باید دید چگونه از پس انجام آن بر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - میآید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ترانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام وقت بخیر یه سوال داشتم مرکز شما آیا اکبرآباد آزادشهر خدمات داره
پاسخ: بله در اکبرآباد شهر آزادشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone