🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31833.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

لپتاپ هواوی میت بوک ایکس پرو معرفی شد؛ باریک تر از مک بوک پرو با پردازنده نسل هشتم اینتل

دقایقی قبل هواوی نسل جدید لپتاپ میت بوک ایکس پرو 13.9 اینچی را معرفی کرد که نمایشگر با حاشیه های بسیار باریکی دارد و با پردازنده نسل هشتم اینتل همراه شده است. محصول امسال هواوی در ...

دقایقی قبل هواوی نسل جدید لپتاپ میت بوک ایکس پرو 13.9 اینچی را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - معرفی کرد که نمایشگر با حاشیه های بسیار باریکی دارد و با پردازنده نسل هشتم اینتل همراه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - شده است.

محصول امسال هواوی در مقایسه با نسل قبلی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - تعداد درگاه ها و نیز طراحی کلی مشابهی دارد البته این بار کمی کوچکتر شده و میزبان پردازنده نسل هشتم و کارت گرافیک جدید است. این بار همچنین می توانید مدلی با حافظه ذخیره سازی یک ترا بایتی را خریداری کنید.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان

بدنه از جنس آلومینیوم یک تکه است و لبه های برش الماس خورده ای در میت بوک ایکس پرو - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - به چشم می خورد. ضخامت دستگاه بین 4.9 تا 14.6میلی متر است و این در حالی است که مک بوک پرو 13 اینچی ضخامتی بین 7.9 تا 14.9 میلی متری دارد. وزن - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - این محصول هواوی در حدود 1.3 کیلوگرم است.

نسبت نمایشگر به بدنه هم 91 درصد است. هواوی معتقد است نسبت نمایشگر لمسی 3 به 2 در مقایسه با 16 به 9 سایر رقبا، برای لپتاپ ها مناسب تر است. رزولوشن نمایشگر 3000 در 2000 پیکسلی است و تراکم پیکسلی 260 پیکسل در هر اینچ را ارائه می دهد. علاوه بر این صد درصد طیف رنگی sRGB - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - پوشش داده می شود و روشنایی 450 نیت و کنتراست 1500 به یک است.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان

هواوی نوید سریع ترین کارایی وای فای در جهان را با سرعت 1733 مگابیت در ثانیه می دهد. میت بوک ایکس پرو حالا به درگاه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - تاندربولت 3 با سرعت تا 40 گیگابیت در ثانیه مجهز شده و قابلیت سازگاری با نمایشگرهای خارجی 4K و پشتیبانی از کارت های گرافیک اکسترنال را دارد.

پردازنده، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - نسل هشتم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - Core i5-8265U یا Core i7-8565U است. هواوی ادعا می کند این پردازنده در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - مقایسه با مدلی که در مدل سال قبل ایکس پرو استفاده شده بود تا 10 درصد سریع تر است. برای رم بین 8 یا 16 گیگابایت و برای حافظه داخلی بین 256 گیگابایت و یک ترابایت می توانید انتخاب کنید. مدل مجهز به پردازنده Core i7 با پردازشگر گرفیکی انویدیا MX250 همراه شده که در مقابل مدل MX150 سال قبل کارایی اندکی بهتر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - را ارائه می دهد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان

هواوی قابلیت احراز هویت را هم برای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - میت بوک ایکس پرو در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - نظر گرفته و این لپتاپ را به حسگر اثر انگشت مجهز کرده است. دوربین بیرون جهنده میان کیبورد که پیش از این هم در لپتاپ های هواوی دیده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - بودیم در ایکس پرو جدید هم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - تعبیه شده است.

Huawei Share قابلیت نرم افزاری است که برای میت بوک ایکس پرو در نظر گرفته شده و امکان انتقال ساده تصاویر و سایر فایل ها بین گوشی هواوی و لپتاپ را فراهم می کند. به گفته هواوی با استفاده از این قابلیت می توانید با سرعت تا 30 مگابیت بر ثاینه فایل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - ها را رد و بدل کنید. علاوه بر این می توان این قابلیت را با استفاده از NFC گوشی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - و لپتاپ فعال کرد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان

هواوی دو رنگ نقره ای و خاکستری - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - را برای این لپتاپ در نظر گرفته است. مدل مجهز به پردازنده Core i5 با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی و کارت گرافیک MX250 قیمتی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - 1599 یورویی دارد. مدل بالاتر با پردازنده Core i7، کارت گرافیک مشابه و رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - یک ترابایتی، 1999 یورو قیمت خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone