تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37234.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

پتنت تازه بلک بری به طراحی متفاوت دوربین در موبایل های کشویی QWERTY اشاره دارد

کمپانی بلک بری به تازگی پتنتی تازه در سازمان جهانی مالکیت معنوی به ثبت رسانده که طراحی کاملاً تازه ای برای دوربین اسمارت فون را تشریح می کند. در این پتنت که روز 23 دسامبر ...

کمپانی بلک بری به تازگی پتنتی تازه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بندر انزلی استان گیلان - در سازمان جهانی مالکیت معنوی به ثبت رسانده که طراحی کاملاً - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بندر انزلی استان گیلان - تازه ای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بندر انزلی استان گیلان - برای دوربین اسمارت فون را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بندر انزلی استان گیلان - تشریح می کند. در این پتنت که روز 23 دسامبر 2016 به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بندر انزلی استان گیلان - ثبت رسیده اما حقوق آن سه روز پیش در اختیار بلک بری قرار گرفته، شاهد سیستم دوربینی هستیم که با موبایل های مجهز به کیبورد کشویی QWERTY -مثل BlackBerry Priv- سازگاری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بندر انزلی استان گیلان - دارد.

این دوربین، روی لایه بیرونی دستگاه و در پشت قرار خواهد گرفت. بخش پشتی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بندر انزلی استان گیلان - کیبورد QWERTY نیز شامل لنزی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بندر انزلی استان گیلان - ثانویه به نام «لنز تبدیلی» خواهد بود که در مواقع خاص، با دوربین ادغام می شود. هنگامی که کیبورد QWERTY به پایین کشیده می شود، دوربین معمولی در اختیار کاربر خواهد بود؛ اما هنگامی که کیبورد به جای خود باز می گردد، دوربین اصلی و لنز تبدیلی، هم راستا می شوند و قابلیت های تصویربرداری بیشتری به ارمغان می آورند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بندر انزلی استان گیلان

علاوه بر این، شرکت TCL که کمپانی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بندر انزلی استان گیلان - مادر بلک بری به حساب می آید اخیراً علامت تجاری تازه ای به نام «Uni» به ثبت رسانده است. سال گذشته، این کمپانی درست پیش از کنگره جهانی موبایل، علامت تجاری KEYone را به ثبت رساند و اسمارت فونی با - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بندر انزلی استان گیلان - این نام، طی همین رویداد معرفی شد. اما TCL یک هدست واقعیت مجازی به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بندر انزلی استان گیلان - نام Uni360 نیز دارد که احتمالاً علامت تجاری اخیر، به آن مرتبط باشد و نه سیستم دوربین بلک بری.

بلک بری می گوید در حال حاضر دو موبایل در دست توسعه تازه دارد که هر دوی آنها طی سال جاری میلادی همراه با کیبورد فیزیکی QWERTY عرضه می شوند. یکی از این موبایل ظاهراً از کیبورد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بندر انزلی استان گیلان - کشویی بهره مند شده، اما با توجه به موفقیت BlackBerry KEYone به نظر می - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بندر انزلی استان گیلان - رسد که مردم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بندر انزلی استان گیلان - واقعاً عاشق طراحی غیرکشویی کیبورد آن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بندر انزلی استان گیلان - شده اند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بندر انزلی استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone