تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13368.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گوشی های پیکسل با اندروید ۱۲.۵ به قابلیت چرخش خودکار نمایشگر مجهز می شوند

گوگل با انتشار نسخه بتای اندروید ۱۲.۵ مخصوص توسعه دهندگان، ویژگی جدیدی به نام «Auto-Rotate» به گوشی‌های اندرویدی اضافه می کند که می‌تواند با توجه به موقعیت قرارگیری سر کاربر در مقابل دستگاه، نمایشگر را ...

گوگل با انتشار نسخه بتای اندروید ۱۲.۵ مخصوص - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاندیز استان خراسان - توسعه دهندگان، ویژگی جدیدی به نام «Auto-Rotate» به گوشی‌های اندرویدی اضافه می کند که می‌تواند با توجه به موقعیت قرارگیری سر کاربر در مقابل دستگاه، نمایشگر را به صورت خودکار در وضعیت نمایش افقی یا عمودی قرار دهد. به نظر می‌رسد ابتدا کاربران گوشی‌های پیکسل و در ادامه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاندیز استان خراسان - سایر کاربران گوشی‌های اندرویدی با انتشار نسخه جدید اندروید بتوانند از آن استفاده کنند.

ویژگی «چرخش خودکار» به کاربران گوشی های پیکسل و و همچنین گوشی های اندرویدی کمک می‌کند تا محتوای ارائه شده روی نمایشگر دستگاه را متناسب با نیاز خود در حالت افقی یا عمودی مشاهده کنند. برای مثال وقتی کاربر در حال مشاهده ویدیو است ممکن از تمایل داشته باشد، محتوا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاندیز استان خراسان - را به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاندیز استان خراسان - صورت افقی ببیند. در این صورت دوربین گوشی هوشمند با تشخیص موقعیت قرار گیری سر کاربر و به تبع آن چشمان وی، متوجه می‌شود بهتر است محتوا را به صورت افقی یا عمودی نمایش دهد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاندیز استان خراسان

گاهی اوقات وقتی کاربران در حالت استراحت به پهلو با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاندیز استان خراسان - گوشی کار می‌کنند، برای مشاهده محتوا در حالت افقی و عمودی دچار مشکل هستند. ویژگی جدید در نسخه اندروید ۱۲.۵، از طریق دوربین گوشی، ابتدا موقعیت قرار گیری سر و چشمان کاربر را تشخیص می‌دهد و متناسب با آن به صورت خودکار، محتوا را به صورت افقی یا عمودی نمایش می‌دهد.

به احتمال زیاد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاندیز استان خراسان - فناوری به کار برده شده برای این ویژگی جدید،‌ از قابلیت‌ تشخیص چهره اپلیکیشن‌هایی همچون اسنپ چت و گوگل Duo  استفاده می‌کند. گفته می‌شود با توجه به قوانین حریم شخصی، با وجودی که دوربین وضعیت قرار گیری صورت صورت کاربر را مورد توجه قرار می‌دهد، اما - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاندیز استان خراسان - دوربین گوشی عکسی از کاربر در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاندیز استان خراسان - هیچ جا ذخیره نخواهد کرد و امنیت کاربران به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاندیز استان خراسان

این امکان وجود دارد که ویژگی چرخش خودکار مبتنی بر چهره - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاندیز استان خراسان - در نسخه اندروید ۱۲.۵ در دسترس کاربران اندرویدی قرار گیرد. - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاندیز استان خراسان - البته همان ‌طور که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاندیز استان خراسان - گفته شد ابتدا به صورت محدود کاربران گوشی‌های پیکسل به این ویژگی جدید دسترسی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاندیز استان خراسان - خواهند شد و در نهایت قابلیت جدید در اختیار بقیه کاربران اندرویدی قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone