🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39140.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اطلاعاتی از نسخه های مختلف موبایل های سری گلکسی اس 9 سامسونگ منتشر شد

به تازگی اطلاعاتی از موبایل های سری گلکسی اس 9 منتشر شده که خبر از ارائه نسخه های مختلفی از این تلفن های هوشمند با رم ها و حافظه های داخلی متنوع می دهند. این ...

به تازگی اطلاعاتی از موبایل های سری گلکسی اس 9 منتشر شده که خبر از ارائه نسخه های مختلفی از این تلفن های هوشمند با رم ها و حافظه های داخلی متنوع می دهند.

این اطلاعات - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از طریق شبکه اجتماعی چینی ویبو توسط کاربری به نام «راکی مارتین» منتشر شده. مارتین - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ادعا می کند که اطلاعات خود را از نشریه The Insider دریافت کرده. همچنین ادعا شده که منبع اصلی یکی از کارمندان سامسونگ بوده است.

او ادعا کرده که گلکسی اس 9 با 4 گیگابایت رم همراه خواهد بود و در دو ظرفیت حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. همچنین برای گلکسی اس 9 پلاس نیز 6 گیکابایت رم در نظر گرفته خواهد شد. حافظه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - داخلی این تلفن هوشمند نیز 64، 128 و 256 گیگابایت خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان
پیش از این تصویری - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - منتسب به پنل پشتی گلکسی S9 و S9 پلاس منتشر شده بود که شایعات موجود پیرامون محل تعبیه سنسور اثر انگشت در زیر دوربین های - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اصلی را تائید می کرد.

همچنین این منبع اشاره کرده که احتمالاً نسخه ویژه 512 گیگابایت گلکسی اس 9 برای برخی از بازارها عرضه خواهد شد. البته سایت خبری «اندروید هدلاین» اعلام کرده که هیچ یک از این اطلاعات را تأیید نمی کند (البته این اطلاعات را - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - رد نیز نکرده).

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این از موبایل های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به طور غیر رسمی منتشر شده این دو تلفن هوشمند - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از ظاهری بسیار شبیه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به نسل پیشین خود بهره می برند. همچنین نمایشگر ها بدون حاشیه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هستند. احتمالاً نمایشگر گلکسی اس 9 پلاس نسبت به گلکسی اس 8 پلاس کمی بزرگتر خواهد بود.

 

بر اساس گزارش ها  - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - انتظار می رود سامسونگ از موبایل های پرچمدار سری گلکسی اس 9 در کنگره جهانی موبایل (MWC) سال 2018 که در بارسلون اسپانیا از 7 تا 10 اسفند ماه برگزار - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می شود، رونمایی کند. البته - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - همچنان برخی از گمانه زنی ها اشاره به احتمال رونمایی از این پرچمداران در رویدادی جداگانه توسط سامسونگ دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone