تعمیرات یخچال سیلور در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30208.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

دسکتاپ HP Omen Obelisk با کارت گرافیک RTX و پردازنده Core i9 به‌روز خواهد شد

اگر با کامپیوترهای خاص HP که Omen Obelisk نام دارند آشنایی دارید می‌دانید که می‌توان آن‌ها را به راحتی ارتقا داد و حالا در CES 2019 نوبت به آن رسیده که جدیدترین کارت‌های گرافیک انویدیا ...

اگر با کامپیوترهای خاص HP که Omen Obelisk نام دارند آشنایی دارید می‌دانید که می‌توان آن‌ها را - تعمیرات یخچال سیلور در شهر فریدون کنار استان مازندران - به راحتی ارتقا داد و حالا در CES 2019 نوبت به آن رسیده که جدیدترین کارت‌های گرافیک انویدیا یعنی خانواده RTX و پردازنده‌های قدرتمند Core i9 برای این کامپیوتر دسکتاپ عرضه شود.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر فریدون کنار استان مازندران

کامپیوترهای اوبلیسک چند ماه پیش در تابستان با پایه قیمت هزار دلاری معرفی شد ولی اگر به دنبال دستگاهی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر فریدون کنار استان مازندران - قدرتمند هستید به راحتی می‌توانید این رقم را - تعمیرات یخچال سیلور در شهر فریدون کنار استان مازندران - دو یا سه برابر کنید. اوبلیسک به‌روز شده حالا قدرتمندتر و گران‌تر از گذشته است و تا نسل نهم پرازندده‌های Core i9 اینتل، AMD و گرافیک RTX 2080Ti انویدیا را پشتیبانی می‌کند. محصولی که تابستان امسال معرفی شده بود می‌توانست تا ۳۲ گیگابایت رم Hyper X DDR4 درون خود جای دهد ولی حالا این میزان به ۶۴ گیگابایت افزایش یافته.

گرچه مدل جدید از لحاظ ظاهری هیچ تفاوت عمده‌ی ظاهری - تعمیرات یخچال سیلور در شهر فریدون کنار استان مازندران - با مدل اصلی دارند اما برای فضای بیشتر، یک جایگاه M.2 SSD دیگر به آن اضافه شده. برای کنترل دمای قطعات - تعمیرات یخچال سیلور در شهر فریدون کنار استان مازندران - دستگاه نیز از سیستم - تعمیرات یخچال سیلور در شهر فریدون کنار استان مازندران - خنک‌سازی مایع استفاده شده.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر فریدون کنار استان مازندران

همراه با کامپیوتر دسکتاپ، یک نمایشگر جدید با نام Omen X Emperium 65 نیز - تعمیرات یخچال سیلور در شهر فریدون کنار استان مازندران - معرفی شد که ساندبار داخلی دارد. سال پیش CES نمایشگر غول‌پیکر ۶۵ اینچی بدون - تعمیرات یخچال سیلور در شهر فریدون کنار استان مازندران - حاشیه‌ای را معرفی کرد و حالا پس از یک سال نمونه‌ای ارتقا - تعمیرات یخچال سیلور در شهر فریدون کنار استان مازندران - یافته از آن را در CES 2019 به همراه خود آورده. این نمایشگر عظیم حالا از فناوری G-Sync انویدیا با نرخ ریفرش ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر به گونه‌ای طراحی شده که در تاریکی به خوبی قابل مشاهده باشد اما پورت‌های پشت دستگاه چندان قابل دسترس و مشاهده - تعمیرات یخچال سیلور در شهر فریدون کنار استان مازندران - نیستند بنابراین سنسورهای مجاورتی نوری برای آن‌ها در نظر گرفته شده و زمانی که حرکت و نزدیک شدن جسمی را حس کنند - تعمیرات یخچال سیلور در شهر فریدون کنار استان مازندران - روشن می‌شوند.

این نمایشگر از ماه فوریه با قیمت ابتدایی ۴۹۹۹ دلار و دسکتاپ اوبلیسک با قیمت پایه ۲۲۴۹ دلار از ماه مارس به فروش می‌رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone