🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18230.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گزارش تحقیقی ناملیک: پادکست‌های فارسی روزانه تا ۳۰۰ هزار بار شنیده می‌شوند

ناملیک که از سال ۹۴ فعالیتش را در حوزه ارائه و پخش پادکست فارسی آغاز کرد، از سه روش «تحقیق میدانی در تهران»، «ارائه پرسشنامه به مخاطبان» و «بررسی پلتفرم‌های پخش پادکست» به نتایج جالبی ...

ناملیک که از سال ۹۴ فعالیتش را در حوزه ارائه و پخش پادکست - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - فارسی آغاز کرد، از سه روش «تحقیق میدانی در تهران»، «ارائه پرسشنامه به مخاطبان» و «بررسی پلتفرم‌های پخش پادکست» به نتایج جالبی درباره پادکست‌های فارسی و شنوندگان آن‌ها رسیده و نتایج آن را منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش تا تابستان ۹۹ بیش از ۳ هزار پادکست فارسی وجود دارد و روزانه تا ۳۰۰ هزار بار پادکست توسط مردم ایران گوش داده می‌شود که افراد ۲۵ تا ۳۲ سال بیشترین مخاطبین آنها هستند. رقم ۳۰۰ هزار پخش - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - پادکست روزانه توسط مخاطبین، به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - خوبی نشان‌دهنده‌ی این موضوع است که پادکست به شدت مورد استقبال - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - کاربران قرار گرفته است.

ناملیک این آمار و ارقام - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - را از تحقیقات میدانی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - انجام شده در شهر تهران با یک جامعه آماری ۷۰۰ نفره در شهریورماه ۹۹ و همچنین پرسشنامه‌ای از مخاطبین پادکست فارسی با یک جامعه آماری ۴۰۰ نفره و بررسی پلتفرم‌های ارائه دهنده و پخش پادکست به دست آورده - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - است.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان

در این گزارش آمده که تا تابستان امسال بیش از سه هزار پادکست فارسی تولید می‌شود و ۱۲۰۰ پادکست در دو ماه اخیر حداقل دو قسمت از برنامه خود را منتشر ساخته‌اند. بر اساس این گزارش در سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۷۰۰ پادکست کار خود را به تازگی شروع کردند و این مسئله یک جهش تقریبا دو برابری را در ساخت پادکست در کشور نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

محبوب‌ترین موضوعات در بین شنوندگان پادکست فارسی به ترتیب - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - شامل این موارد است است: آموزش توسعه فردی، جامعه و فرهنگ، تاریخ، هنر، موسیقی، جنایات واقعی، سلامتی و تناسب اندام و بیش از ۱۸ درصد پادکست‌ها متعلق به موارد متفاوت و گوناگون است.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان

آنطور که از موضوعات فوق برمی‌آید می‌توان گفت شنوندگان پادکست - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - بیشتر از همه چیز به علوم انسانی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - علاقه دارند و برتری مفاهیم هنری و علوم انسانی در بین محبوب‌ترین پادکست‌ها محرز است. این موضوع در - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - بخش پرتکرارترین موضوعات در بین پادکست‌های پرشنونده فارسی نیز دیده می‌شود؛ لیست این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - موارد پرتکرار به ترتیب به یه این شرح است: هنر، - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - جامعه و فرهنگ، آموزش و توسعه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - فردی، تاریخ، علم، کسب‌وکار، موسیقی و سایر موارد.

حضور دو سوژه «علم» و «کسب و کار» در اینجا جالب است و به نظر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - می‌رسد سازندگان پادکست فارسی در این زمینه‌ها برنامه‌های زیادی تولید می‌کنند ولی هنوز به جایگاه محبوب‌ترین‌ها بین شنوندگان نرسیده‌اند و احتمالا این موضوع در آینده‌ای نزدیک و با ساخت برنامه‌های بیشتر حول این موارد، اتفاق بیفتد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان

ناملیک در گزارش - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - خود با طرح پرسش «اولین بار چطور با پادکست - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - آشنا شده‌اید؟» راه‌های آشنایی مردم با این برنامه‌ها را تفکیک کرده است، - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - بر اساس این گزارش - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - معرفی دوستان بیشترین باب آشنایی شنوندگان با پادکست بوده (با ۴۳ درصد) و پس از آن این شبکه‌های اجتماعی بودند که مردم را با این مقوله آشنا ساختند (با ۳۹ درصد).

در همین - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - راستا باید گفت بیش از نیمی از شنوندگان پادکست‌ها، آنها را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - بعد از شنیدن با دوستانشان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - به اشتراک می‌گذارند. با این توضیح می‌توان گفت در حوزه پادکست، این خود مخاطب و یا همان شنونده است که بیشترین ارزش را برای تولیدکنندگان دارد چرا که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - تبلیغات سینه به سینه بیشتر از همه موارد در این حوزه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - موثر واقع می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان

ناملیک در بخش دیگری از گزارش آماری خود با طرح پرسش دیگری مبنی بر اینکه «چطور پادکست گوش می‌دهید؟» یک گزارش آماری تهیه کرده که پاسخ آن نشان می‌دهد - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - ۸۰ درصد مردم از موبایل برای شنیدن پادکست استفاده می‌کنند و همچنین ۶۰ درصد آنها ترجیح می‌دهند به جای دانلود، پادکست‌ها را به صورت آنلاین استریم کنند. نکته - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - جالب اینجاست که ۴۸ درصد - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - کاربران پادکست‌ها را در خانه خود گوش می‌دهند و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - ۲۴ درصد نیز در حین حمل و نقل (رانندگی یا سفر با وسایل نقلیه). همچنین ۱۰ درصد کاربران در حین پیاده‌روی و ورزش به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - پادکست گوش می‌سپارند و ۱۸ درصد در سایر مواقع.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان

در بخش - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - بازه سنی مخاطبین - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - پادکست ناملیک به آمار جالب دیگری دست پیدا کرده است. بیشترین مخاطب پادکست‌ها افراد ۲۵ تا ۳۲ سال هستند (با ۳۶ درصد جمعیت) و جوانان ۱۸ تا ۲۵ ساله روی هم رفته تنها ۱۷ درصد این مخاطبین را تشکیل می‌دهند. آمار جمعیتی افراد ۳۲ تا ۴۰ سال نیز بیشتر از جوانان ۱۸ ساله بوده و آنها ۲۸ درصد جمعیت شنوندگان پادکست فارسی هستند. بالای ۴۰ سال نیز ۱۸ درصد این جمعیت هستند.

همچنین مخاطبین پادکست فارسی عمدتا از قشر دارای تحصیلات - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - آکادمیک هستند و ۴۵ درصد آنها مدرک کارشناسی و ۳۶ درصد دارای مدرک فوق لیسانس یا دکترا دارند. بیشتر این افراد نیز جز قشر متوسط - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - جامعه به شمار می‌آیند و درآمدی کمتر از ۵ میلیون تومان در ماه دارند. نکته حائز اهمیت اما اینجاست که ۹۸ درصد این کاربران فارغ از هر سن و مدرک تحصیلی، با پدیده‌هایی چون خرید اینترنتی آگاه هستند.

ناملیک در ادامه گزارش خود به مبحث تبلیغات در پادکست فارسی پرداخته و در این بخش تاکید کرده که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - ۵۲ درصد - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - شنوندگان پس از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - شنیدن یک تبلیغ در پادکستی که مشغول گوش دادن آن هستند، به دنبال آن برند تحقیق می‌کنند. همچنین باید بدانیم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - که در حوزه پادکست فارسی ۷۴ درصد پادکست‌ها با تبلیغات و اسپانسر تهیه می‌شود. فایل PDF این گزارش را می‌توانید از اینجا دانلود کنید که شامل جزئیات بیشتری است.

آیا شما نیز به پادکست‌های فارسی و یا انگلیسی گوش می‌دهید؟ موضوع مورد علاقه‌تان و برنامه محبوبتان در میان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هرسین استان کردستان - آن‌ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنتها با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone