تعمیرات یخچال هایر در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20291.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سافاری در macOS Big Sur بروزرسانی شد؛ مدیریت بهتر تب‌ها و عملکرد سریع‌تر

اپل دقایقی پیش از سیستم عامل macOS Big sur در WWDC 2020 رونمایی کرد که حاوی نسخه جدید سافاری است. این مرورگر در مقایسه با گذشته بهبودهای زیادی داشته است. یکی از مهم‌ترین بروزرسانی‌های این ...

اپل دقایقی پیش از سیستم عامل macOS Big - تعمیرات یخچال هایر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - sur در WWDC - تعمیرات یخچال هایر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 2020 رونمایی کرد که حاوی نسخه جدید سافاری است. این مرورگر در مقایسه با گذشته بهبودهای زیادی داشته است.

یکی از مهم‌ترین بروزرسانی‌های این مرورگر، مدیریت تب است. زمانی که چندین - تعمیرات یخچال هایر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تب را باز کرده باشید که معمولا افراد حرفه‌ای چنین کاری را انجام می‌دهند، می‌توانید تب جدید را به صورت شناور مشاهده کنید و برای پیش نمایش آن، نیازی به - تعمیرات یخچال هایر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کلیک کردن نخواهید داشت.

اگر چنین قابلیتی به شما در مرتب کردن تب‌ها کمک نمی‌کند، - تعمیرات یخچال هایر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می‌توانید روی تب کلیک راست کنید تا - تعمیرات یخچال هایر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به گزینه‌ای برای بستن تمام تب‌ها دسترسی پیدا کنید. در حال حاضر سافاری تنها نام سایت را در تب‌ها به - تعمیرات یخچال هایر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نمایش می‌گذارد و نمی‌توانید به سایر - تعمیرات یخچال هایر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اطلاعات که به شما در شناسایی آن کمک می‌کند، دسترسی داشته باشید. در بروزرسانی جدید علاوه بر نام، آیکون نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

تعمیرات یخچال هایر در شهر تربت حیدریه استان خراسان

این مرورگر بهبودهای بیشتری را در سیستم عامل جدید اپل تجربه کرده که برای مثال می‌توان به پشتیبانی از افزونه‌های توسعه پیدا کرده برای مرورگرهای دیگر اشاره کرد. کاربران می‌توانند توسط یک ویترین اختصاصی به این افزونه‌ها دسترسی داشته باشند. برخلاف سایر مرورگرها، سافاری امکان شخصی سازی استفاده سایت‌ها از افزونه‌ها را - تعمیرات یخچال هایر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - برای کاربران فراهم می‌کند.

در سافاری جدید امکان شخصی سازی بیشتر هوم اسکرین وجود دارد که برای مثال می‌توان به تصاویر پس زمینه سفارشی اشاره کرد. این مرورگر - تعمیرات یخچال هایر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - همچنین به قابلیت ترجمه مجهز شده، بنابراین اگر به وب‌سایتی با زبانی غیر از زبان مادری خود سر بزنید، سافاری می‌تواند - تعمیرات یخچال هایر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آن را ترجمه کند.

در این مرورگر دکمه حریم شخصی جدیدی درون نوار ابزار قرار گرفته که کاربران توسط آن می‌توانند از نحوه استفاده سایت‌ها از اتصال آن‌ها و همچنین مسدود شدن ردیاب‌ها اطلاع پیدا کنند. اپل اعلام کرده که این مرورگر در باز کردن وب‌سایت‌ها سرعت بالاتری نسبت به گذشته دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شاددخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
جسارتا مرکز شما داروبخش تربت حیدریه تعمیرات یخچال هایر HRD-1954PMG-F داره؟
پاسخ: بله در داروبخش شهر تربت حیدریه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone