تعمیرات یخچال مابه در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27184.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

پیامد جدید تحریم: هواوی تأسیسات کابل کشی زیردریایی خود را می‌فروشد

هواوی سال‌هاست با نگرانی‌هایی اساسی در مورد امنیت تجهیزات شبکه‌ای خود دست و پنجه نرم می‌کند، و قرار گرفتن در فهرست تحریم‌های دولت آمریکا این نگرانی‌ها را به اوج خود رسانده است. در همین راستا ...

هواوی سال‌هاست با نگرانی‌هایی - تعمیرات یخچال مابه در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اساسی در مورد امنیت تجهیزات شبکه‌ای خود دست و پنجه نرم می‌کند، و قرار گرفتن در فهرست تحریم‌های دولت آمریکا این نگرانی‌ها را به اوج خود رسانده است. در همین راستا شرکت چینی برای کاهش فشارها مجبور شده یکی از کسب و کارهای زیر مجموعه خود که در زمینه عملیات کابل کشی زیر - تعمیرات یخچال مابه در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دریا فعالیت می‌کرد را به فروش برساند.

شرکت Huawei Marine Systems که هواوی 51 درصد از سهام آن را در اختیار دارد، مدت‌هاست در - تعمیرات یخچال مابه در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - زمینه تعبیه کابل‌های فیبر نوری زیر دریا و در سطح بین قاره‌ای فعالیت می‌کند؛ دقیقا همان کاری که مایکروسافت، فیسبوک و گوگل انجام می‌دهند.

این شرکت که در سال 2009 کار خود را آغاز کرده، تا امروز در بیش از 90 - تعمیرات یخچال مابه در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پروژه کابل کشی شرکت داشته - تعمیرات یخچال مابه در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و در مجموع 50 هزار کیلومتر کابل فیبر نوری را در - تعمیرات یخچال مابه در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دریاها گسترش داده است. با این وجود، شهرت بد هواوی که بعضی آن را یک شرکت جاسوسی می‌دانند و از سوی دیگر قرار گرفتن در فهرست تحریم‌های آمریکا، به ضررش تمام شده و باعث گشته که Huawei Marine Systems در عقد قرارداد با سایر شرکت‌ها به مشکلات اساسی بر بخورد.

طبق گزارشات منتشر شده، هواوی تمام سهم خود از این شرکت عملیات زیردریایی را به یک - تعمیرات یخچال مابه در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شرکت چینی دیگر موسوم - تعمیرات یخچال مابه در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به Hengtong Optic-Electric خواهد فروخت و - تعمیرات یخچال مابه در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از همین حالا این - تعمیرات یخچال مابه در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - موضوع را در بازار - تعمیرات یخچال مابه در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بورس شانگهای به ثبت رسانده. البته تا این لحظه مبلغ قرارداد رسانه‌ای نشده است.

همزمان با این موضوع، خط تولید بعضی از گوشی‌های هواوی در شرکت فاکسکان به دلیل کاهش سفارشات نیز به طور کامل متوقف شده که چندی پیش به اطلاع‌تان رساندیم. تا پیش از تحریم‌های آمریکا، هواوی ادعا می‌کرد که می‌خواهد تا پایان سال 2020 به بزرگترین تولیدکننده موبایل جهان تبدیل شود. اما در شرایط فعلی دستیابی به - تعمیرات یخچال مابه در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این موضوع تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد.

با این اوصاف باید منتظر ماند و دید که سران این شرکت چینی برای بیرون آمدن از شرایط اسفناک فعلی چه تدبیری خواهند اندیشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone