🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37394.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

طراحی پوشش مداری انعطاف پذیر برای اسکن فراصوت اجسام غیر مسطح

تقریباً تمام اسکنرهای فراصوت (ultrasound) یک ایراد مشترک دارند. این که اسکن آنها تنها زمانی دقیق و قابل اطمینان است که سوژه آنها شیئی با سطحی نسبتاً صاف باشد. حال محققینی از دانشگاه سن دیگوی ...

تقریباً تمام اسکنرهای فراصوت (ultrasound) یک ایراد مشترک - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر فریدون کنار استان مازندران - دارند. این که اسکن آنها تنها زمانی دقیق و قابل اطمینان است که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر فریدون کنار استان مازندران - سوژه آنها شیئی با سطحی نسبتاً - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر فریدون کنار استان مازندران - صاف باشد. حال محققینی از دانشگاه سن دیگوی آمریکا موفق به توسعه یک نوع پوشش مداری انعطاف پذیر شده اند که اسکن فراصوت اشکال غیر مسطح و ناهمگون را نیز ممکن می سازد.

این پوشش متشکل از یک لایه الاستومر سیلیکونی است که مجموعه ای به هم پیوسته - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر فریدون کنار استان مازندران - از الکترودها و ترارسان های پیزو الکتریک روی آن نصب شده. این الکترودها و ترارسان ها از طریق رشته های فنری شکلی از جنس مس به یکدیگر متصل هستند.

چنین ساختار انعطاف پذیری قابلیت قرار گرفتن روی هرنوع سطح غیر تخت و مکان هایی که اسکنرهای فراصوت معمولی به آنها دسترسی ندارند را خواهد داشت. لازم به ذکر است که این پوشش - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر فریدون کنار استان مازندران - مداری برای عملکرد صحیح نیاز به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر فریدون کنار استان مازندران - هیچ گونه ژل یا بهبود ساز دیگری از هر جنس ندارد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر فریدون کنار استان مازندران

وقتی که یک جریان الکتریکی از میان پوشش مداری مورد بحث عبور کند، ترارسان های پیزو الکتریک اقدام به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر فریدون کنار استان مازندران - تولید امواج فراصوت می کنند که می توان به کمک آنها - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر فریدون کنار استان مازندران - ساختار درونی شیئی که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر فریدون کنار استان مازندران - پوشش روی آن قرار گرفته را با دقت و بدون توجه به شکل ظاهری آن تشخیص داد.

به عنوان مثال چنین ابزاری می تواند سوراخ ها و ترک های موجود در یک قطعه بی شکل از فلز آلومینیوم را با دقت بالا و در عمق ۲ تا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر فریدون کنار استان مازندران - ۶ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر فریدون کنار استان مازندران - سانتی متری سطح آن تشخیص دهد. به لطف چنین پیشرفتی می شود با هزینه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر فریدون کنار استان مازندران - ای بسیار پایین به بررسی قطعات پیچیده موتورها، لوله های رآکتورها و ریل های راه آهن پرداخت.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر فریدون کنار استان مازندران

در حال حاضر برای استفاده از پوشش مذکور نیاز به منبع - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر فریدون کنار استان مازندران - انرژی جداگانه، یک رایانه توانمند و برخی تجهیزات دیگر است، اما تیم تحقیق معتقد است می تواند با صرف زمان بیشتر، منبع انرژی، چیپ پردازشگر داده ها و ابزار ارسال بی سیم اطلاعات - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر فریدون کنار استان مازندران - را - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر فریدون کنار استان مازندران - نیز در میان لایه سیلیکونی این اسکنر انعطاف پذیر جای دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone