تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35295.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

عامل اعصاب «نوویچوک» دو نفر را در انگلستان راهی بیمارستان کرد

در دوران جنگ سرد ترور جاسوسان امری متداول میان دو بلوک شرق و غرب بود که در بعضی موارد با استفاده از سلاح شیمیایی به قربانی شدن غیرنظامیان نیز می انجامید. البته این ترورها همچنان ...

در دوران جنگ سرد ترور جاسوسان امری متداول میان دو بلوک - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رویان استان مازندران - شرق و غرب بود که در بعضی موارد با - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رویان استان مازندران - استفاده از سلاح شیمیایی به قربانی شدن غیرنظامیان نیز می انجامید. البته این ترورها همچنان ادامه دارند و در یکی از تازه ترین موارد، جاسوس دوجانبه روس «سرگی اسکریپال» و دخترش اسفند ماه سال گذشته در شهر سالیسبری انگلستان با عامل اعصاب «نوویچوک» مورد حمله قرار گرفتند.

حال خبر می رسد علی رغم تلاش نیروهای انگلیسی برای پاکسازی شهر از عوامل شیمیایی، نوویچوک همچنان در این منطقه وجود - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رویان استان مازندران - داشته و اخیراً موجب مسمومیت دو شهروند شده است. این دو نفر که به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رویان استان مازندران - گواه شاهدان علائم حاد تشنج و کف کردن دهان (نشانه عامل اعصاب) داشتند، به بیمارستان منتقل شدند و به دلیل نشانه های مشکوک، نمونه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رویان استان مازندران - ای از خون آنها به آزمایشگاه ارتش منتقل شد.

نوویچوک آنزیم های ضروری برای ارتباط اعصاب و عضلات را از کار می اندازد

متخصصان با آزمایش نمونه های دریافتی، به وجود عامل اعصاب نوویچوک پی بردند که با اعلام رسمی مقامات مسئول، منطقه مشکوک به این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رویان استان مازندران - ماده در حال حاضر قرنطینه شده است. جالب است بدانید که نوویچوک اوایل دهه هفتاد میلادی توسط شوروی ساخته - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رویان استان مازندران - شد و با از کار انداختن آنزیم های ضروری برای ارتباط اعصاب و عضلات، موجب نابودی بافت های عصبی و علائمی مانند کف کردن دهان، حمله عصبی و فلج می شود.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رویان استان مازندران

پزشکان برای درمان قربانیان عامل اعصاب از داروهایی برای رفع علائم اولیه و جلوگیری از حملات عصبی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رویان استان مازندران - استفاده کرده، سپس با بهره گیری از مواد دارویی ویژه ای آنزیم های مورد اشاره را در مقابل عامل اعصاب ایمن می کنند. البته به گزارش متخصصان سلاح های شیمیایی، عامل اعصاب حالت روغنی داشته و به مدت بسیار طولانی در محیط باقی می ماند و ممکن است قربانیان بیشتری را راهی بیمارستان کند.

گفتنی است سرگی اسکریپال و دخترش در حال حاضر بهبود یافته اند؛ اما ماهیت حملات و نوع عامل به کار رفته احتمال مسمومیت افراد دیگر را در آینده افزایش می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone