تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13163.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

پژوهشگران ژاپنی با ماده جدیدی عمر باتری‌های لیتیومی را افزایش می‌دهند

پژوهشگران از سراسر جهان در حال کار روی مواد جدیدی برای بهبود عملکرد و عمر باتری‌های لیتیومی هستند. حالا تیمی از محققان ژاپنی با ماده‌ای جدید، طراحی تازه‌ای را ارائه کرده که می‌تواند شارژ را ...

پژوهشگران از سراسر جهان در حال کار روی مواد جدیدی برای بهبود عملکرد و عمر باتری‌های - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بیجار استان کردستان - لیتیومی هستند. حالا تیمی از محققان ژاپنی با ماده‌ای جدید، طراحی تازه‌ای را ارائه کرده که می‌تواند شارژ را بهینه‌تر نگه دارد و همچنین طول عمر باتری‌ها را افزایش می‌دهد.

باتری‌های مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند پس از چند سال دیگر مثل روز اول کار نمی‌کنند و باتری تخریب می‌شود. در داخل باتری بخش‌های متحرک زیادی وجود دارد که در این کاهش عملکرد نقش بازی می‌کنند. حالا پژوهشگران در موسسه «علم - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بیجار استان کردستان - و فناوری پیشرفته» ژاپنی روی ماده‌ای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بیجار استان کردستان - به نام «پیونده» یا بایندر (Binder) برای رفع این مشکل کار کرده‌اند.

این ماده نقش مهمی در حفظ آند گرافیتی باتری دارد. امروزه برای باتری‌های لیتیومی از بایندرهای «پلی‌وینیلیدین فلورید» (PVDF) ‌استفاده می‌شود، اما پژوهشگران به دنبال مواد جایگزین آن هستند و حالا بایندر جدیدی را معرفی کرده‌اند که عملکرد بالایی از خود نشان می‌دهد.

این بایندر جدید از یک «بسپار ناهمگن» یا بسپار کوپلیمر به نام «bis-imino-acenaphthenequinone-paraphenylene» یا BP ساخته شده و مورد - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بیجار استان کردستان - آزمایش قرار گرفته. طی بررسی‌ها مشخص - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بیجار استان کردستان - شد که این ماده عمر باتری را افزایش می‌دهد و ظرفیت باتری پس از چندین دوره شارژ، کاهش بسیار کمی پیدا می‌کند.

نویسنده ارزش پژوهش جدید، «نوریوشی ماتسومی» از عملکرد - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بیجار استان کردستان - بسیار بالاتر این بایندر نسبت به بایندرهای PVDF خبر داده:

«یک نیمه سلول با استفاده از PVDF به عنوان بایندر پس از ۵۰۰ چرخه شارژ و تخلیه شارژ، تنها ۶۵ درصد ظرفیت اصلی خود را حفظ کرد. اما زمانی که از بایندر کوپلیمر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بیجار استان کردستان - BP استفاده شد، ۹۵ درصد ظرفیت باتری پس از ۱۷۰۰ چرخه شارژ و تخلیه شارژ حفظ شد.»

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بیجار استان کردستان

به گفته پژوهشگران، چنین عملکردی نتیجه پایداری مکانیکی بهتر و چسبندگی بیشتر به آند و همچنین جمع‌کننده جریان است. ماده BP در مقایسه با PVDF مورد استفاده کنونی رسانایی بیشتری دارد و همچنین باریک‌تر است. در کنار این ویژگی‌ها، به راحتی با الکترولیت واکنش نشان نمی‌دهد که افزایش طول عمر باتری را در پی دارد.

در تصاویر میکروسکوپی از بایندر BP و PVDF، در مورد اول پس از ۱۷۰۰ چرخه تنها ترک‌های ریز به چشم می‌خورد، - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بیجار استان کردستان - در حالی که بایندر PVDF تنها پس از ۵۰۰ چرخه، ترک‌های بزرگی از خود بجا می‌گذارد.

با وجود چنین عملکرد بالایی، این طراحی همچنان به کار بیشتری نیاز دارد و ورودش به دنیای واقعی و عرضه تجاری‌اش طول می‌کشد. با این وجود شاید روزی بتواند عمر باتری گوشی‌های هوشمند و همچنین خودروهای الکتریکی را افزایش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone