🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31919.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

پورت USB 3.2 به کامپیوترهای دسکتاپ می‌آید

انجمن پیاده سازی USB موسوم به USB-IF که مسئولیت تعیین و توسعه ویژگی های این فناوری را بر عهده دارد، در نمایشگاه MWC 2019 از ارائه کنترلرهای سازگار با USB 3.2 در سال جاری خبر داد. افزایش ...

انجمن پیاده سازی USB موسوم به USB-IF که مسئولیت تعیین و توسعه ویژگی های این فناوری را بر عهده دارد، در نمایشگاه MWC 2019 از ارائه کنترلرهای سازگار با USB 3.2 در سال جاری خبر داد.

افزایش کیفیت و رزولوشن تصاویر، ویدیوها و گیم های کامپیوتری به افزایش حجم فایل های مختلف منجر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت جام استان خراسان - شده است. انتقال این فایل های حجیم با فناوری هایی نظیر USB 1 یا 2 زمان نسبتا زیادی طول می کشد و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت جام استان خراسان - حالا قرار است این مشکل مرتفع شود.

USB 3.2 به توسعه SSDهای اکسترنال سریعتر کمک می‌کند

USB 3.2 - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت جام استان خراسان - سطح جدیدی از نرخ انتقال داده بین دستگاه های مختلف را به ارمغان می آورد که در بهترین حالت بالغ بر ۲۰ گیگابیت در ثانیه خواهد بود. هرچند این فناوری از دو سال پیش مراحل آماده سازی خود را پشت سرگذاشته اما پیاده سازی آن در کامپیوترها در سال جاری عملی خواهد شد.

نرخ انتقال ۲۰ گیگابیتی به معنی جابجایی یا کپی ویدیویی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت جام استان خراسان - ۲.۵ گیگابایتی تنها در یک ثانیه است. هرچند فعلا برای هیجان زده شدن کمی زود - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت جام استان خراسان - است چرا که مادربردها و پی سی های سازگار با این فناوری تا اوایل تابستان (زمان مورد علاقه کمپانی های بزرگ برای به‌روزرسانی کامپیوترها) از راه نمی رسند. علاوه بر این احتمالا تا قبل از سال ۲۰۲۰ دیگر گجت های بهره مند از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت جام استان خراسان - این فناوری عرضه نخواهند شد؛ ضمنا لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند شامل این زمانبندی نمی شوند. تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت جام استان خراسان

با این حال ارائه USB 3.2 هنوز هم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت جام استان خراسان - گام بزرگی محسوب می شود. هرچند همین حالا هم می توان داده ها را از طریق تاندربولت ۳ با درگاه مشترک USB-C با نرخ ۴۰ گیگابیت در ثانیه منتقل کرد اما این فناوری نسبتا گران تمام می شود و به همین خاطر به جز محصولات اپل به ندرت سیستم هایی با بیش از یک درگاه تاندربولت عرضه می شوند.

USB 3.2 نه تنها به انتقال فایل های حجیم در زمان کوتاه تر کمک می کند بلکه روند توسعه داک های لپ تاپ، SSDهای اکسترنال سریع و دیگر ابزارهای نیازمند پهنای باند بالا را هم شتاب می بخشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone