🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31933.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سرویس ارزکاو کوین هایو هفته آینده به کار خود پایان می‌دهد

با فروکش کردن تب ارزهای مجازی در دنیا و کاهش ارزش انواع مختلف پول رمزنگاری شده، توسعه دهندگان سرویس ارزکاو کوین هایو که ارز Monero را استخراج می کرد، از تعطیلی آن طی هفته آینده ...

با فروکش کردن تب ارزهای مجازی در دنیا و کاهش ارزش انواع مختلف پول رمزنگاری شده، - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران - توسعه دهندگان سرویس ارزکاو کوین هایو که ارز Monero را استخراج می کرد، از تعطیلی آن طی هفته آینده خبر دادند.

Coinhive که در سال 2017 به عنوان یک سرویس ارزکاو قانونی معرفی شده بود، به مالکان وبسایت ها اجازه می داد به جای نمایش تبلیغات به کاربران، از توان پردازشی سیستم آنها - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران - برای استخراج مونرو استفاده کنند. خدمات مورد بحث که با اضافه کردن کد جاوا به صفحات وب فعال می شود، در زمان معرفی سر و صدای زیادی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران - هم به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران - پا کرده بود.

البته کوین هایو در ابتدا به صورت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران - آزمایشی روی بعضی از سایت ها قرار گرفت و به عنوان روشی جایگزین برای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران - کسب درآمد معرفی شد؛ با این حال اکثر کاربران از نحوه عملکرد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران - آن و در اختیار گرفتن منابع سیستم راضی نبودند و به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران - همین خاطر، کوین هایو از مسیر قانونی راه به جایی نبرد.

ارزش مونرو در یک سال اخیر 85 درصد کاهش داشته است

اما محبوبیت سرویس مورد بحث نزد هکرها بسیار بالا رفت و مهاجمان با قرار دادن کدهای کوین هایو روی اپلیکیشن های اندرویدی، سایت های پرطرفدار و همچنین پایگاه های دولتی، مقادیر زیادی ارز مجازی استخراج - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران - کردند که این موضوع منجر به مسدود شدن دامنه Coinhive - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران - توسط نرم افزارهای ضد ویروس و افزونه های ضد تبلیغات مرورگرها شد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران

حالا با ترکیدن - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران - حباب ارزهای مجازی و اوضاع نابسامان این بازار، توسعه دهندگان کوین هایو اظهار داشته اند که این سرویس در تاریخ 17 اسفند (8 مارس) به کار خود پایان می دهد.

به گفته توسعه دهندگان، در کنار سقوط ارزش پول های رمزنگاری شده (ارزش مونرو در یک سال اخیر 85 - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران - درصد کاهش یافته است) و افت مبادلات - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران - در بازار، انشعابات جدید مونرو و همچنین بروزرسانی الگوریتم های استخراج آن از تاریخ 18 اسفند، موجب شده که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران - ادامه فعالیت کوین هایو برای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران - تیم توسعه توجیه پذیر نباشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone