🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31928.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

ربات تحویل کالای فدکس به راحتی از پله‌ها بالا می‌رود [تماشا کنید]

بعد از آمازون، حال نوبت به کمپانی فدکس رسیده تا از ربات پستچی خود رونمایی کند. این ربات که SameDay دارد، از باتری تغذیه کرده و می‌تواند تا بیشتر از ۱۶ کیلومتر بر ساعت سرعت ...

بعد از آمازون، حال نوبت به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - کمپانی فدکس رسیده تا از ربات پستچی خود رونمایی کند.

این ربات که SameDay دارد، از باتری تغذیه کرده و می‌تواند تا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - بیشتر از ۱۶ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. بر اساس چیزی که در ویدیو زیر می‌بینیم، SameDay می‌تواند به صورت هوشمند پشت چراغ قرمز توقف کرده و از برخورد خودش با موانع جلوگیری کند. برای رسیدن به این قابلیت، این ربات از سنسورهای لیدار استفاده می‌کند که نمونه آن - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - را می‌توانیم در ماشین‌های خودران پیدا کنیم.

کمپانی فدکس اعلام کرده که در ابتدا از این ربات برای جابجا کردن محموله های درون سازمانی استفاده خواهد کرد و در صورت مثبت بودن نتیجه، SameDay در سایر کمپانی‌ها و در نهایت به عنوان بخشی از برنامه روزانه پست به کار گرفته خواهد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - شد.

سازندگان این ربات می‌گویند در حال حاضر با کمپانی‌های نظیر پیتزاهات و تارگت برای استفاده از فدکس در حال گفتگو هستند تا از SameDay برای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - ارسال محصولات خود به مشتریانی که در فاصله ۲ کیلومتری از فروشگاه قرار دارند، استفاده کنند. در حال حاضر کمپانی‌های مختلفی در حال توسعه ربات‌های تحویل کالا هستند اما یکی از برگ‌های برنده SameDay نسبت به آن‌ها را می‌توان در قابلیت این ربات در جابجایی روی پله‌ها دانست.

جدا از موارد ذکر شده، این ربات دوست داشتنی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - از یک صفحه نمایش در جلوی خود برای نشان دادن عبارت‌هایی مانند سلام استفاده کرده و در پشت خود نیز به نمایشگری مجهز - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - شده که مسیر حرکت و زمان توقف ربات را به خودروهای پشت سر نشان می‌دهد. این تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جویبار استان مازندران - می‌تواند به کاهش تصادفات میان انسان‌ها و ربات‌ها کمک شایانی بکند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر افسانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روزتون بخیر مرکز شما شهرک سپاه جویبار کار انجام میده
پاسخ: بله در شهرک سپاه شهر جویبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone